Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi portret Jean-Luc
De kleuren in de achtergrond zijn wat druk maar ben ervan overtuigd dat daarin niet te kiezen was. (Vandaar waarschijnlijk ook deze keuze in F-getal.)
Concurrentie voor de Pocahontas die vorige week nog maar op tv was
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Mooi portret Jean-Luc
..............
Groetjes
Marc
Maar dat is Pocahontas Heel mooi portret... en die felle kleurtjes in de achtergrond past heel goed bij het model, geeft nu nog een beetje haar herkomst weer
grt. Ria
Mooi portret Jean-Luc
De kleuren in de achtergrond zijn wat druk maar ben ervan overtuigd dat daarin niet te kiezen was. (Vandaar waarschijnlijk ook deze keuze in F-getal.)
ik zou schreeuwen om deze achtergrond indien dit meisje voor mij lens stond.
knap, en lekker scherp
Ik heb idd gekozen voor dit F-getal ivm de achtergrond. Dit meisje stond aan een kraampje waar haar ouders (denk ik ) kledij verkochten. Heel kleurrijk idd maar kan wel volgen dat dit voor sommigen iets stoort. ( ben op de hoogte van uw probleem Marc )
Voor mij stoort het niet omdat ik gezien heb hoe het echt was, en dat het hier op zijn plaats is hoe ik het meisje hier afgebeeld heb.
Ik wil iedereen vriendelijk bedanken voor jullie reactie.
Groetjes.
Vriendelijk dat je dit zo opneemt Jean-Luc...en het begrijpt.
Meestal houd ik mijn teut ivm kleurtjes...maar heb me blijkbaar laten gaan
Doet verder geen afbreuk aan mijn eerste zinnetje.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment