Op zich wel goed gedaan - ik doe het je niet na - maar toch nog wat slordigheden die bij dit soort geënsceneerde fotografie hard aangerekend worden (vb. lichtgroene takje in de tweede foto).
't is niet simpel he man, selectief oplichten! Maar hier heb je dat wel nodig (met lagen werkenin nabewerking).
De donkere partijen (in het kleed bv.) zijn te donker (niet nagekeken maar denkelijk dichtgelopen).
Concept wel goed hoor.
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
ja inderdaad ik ben nieuw in deze tak van fotografie en naast de foto's nemen is het zeker niet altijd makkelijk om daarna de fouten te corrigeren in ps bv. Maar ja als je de techniek volledig onder controle hebt valt er niet veel te verbeteren he . Maar ja stap voor stap he Kan ook wel zijn dat ik het een beetje ''te'' bewerkt heb waardoor er te donkere partijen zijn in de foto.
Alvast petje af voor de moeite die jij en het model er in gestoken hebben...
bovendien ben ik wel fan van roodkapjes in een beetje gothic-stijl...Mmmm...
Maar voor mij persoonlijk zit het licht niet echt lekker...
Zoals al verschillende malen aan den lijve ondervonden...de aanhouder wint...
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Dank jullie voor de positieve opbouwende kritiek Hier kan ik van bij leren. idd mijn bedoeling was om de foto's donker te maken om het zo in het verhaal beter te laten uitkomen. Maar de dingen die hier aangehaald zijn ben ik het 100% mee eens. Deze informatie zal ik zeker meenemen naar mijn volgend project. Dankje voor het kijken en beoordelen groetjes Dirk
Comment