Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
VS parken, valleien en canyons update
Collapse
X
-
-
Re: VS parken, valleien en canyons update
heb ik het juist, op de vorige had je de saturatie hoog getrokken om jouw Highway te zien in de verte en die valt nu wat weg.
Met het materiaal dat je bij had..... toch leuke compo.
Anderzijds update in zelfde topic had iedereen kunnen volgen, mensen die nu jou vorige niet gezien hebben , zullen er niet veel van verstaan,mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk berichtheb ik het juist, op de vorige had je de saturatie hoog getrokken om jouw Highway te zien in de verte en die valt nu wat weg.
Met het materiaal dat je bij had..... toch leuke compo.
Anderzijds update in zelfde topic had iedereen kunnen volgen, mensen die nu jou vorige niet gezien hebben , zullen er niet veel van verstaan,
Wou hem apart houden omdat deze de originele is zonder bijwerking, en ja had in dezelfde topic gekund.
Bedankt voor je reactie alsook Lientje en Lapland.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
In vergelijking met de vorige waarbij het tweede stuk weg duidelijker zichtbaar is lijkt deze me toch realistischer
Ook kan ik me heel goed voorstellen dat, als dit een rondreis was, je niet te wachten hebt achter de voor jou ideale omstandigheden en moet nemen wat je kunt.
Ik denk dat je hier het beste uitgehaald hebt.
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
-
Ik vind deze ook beter, (had wat problemen met de dichtgelopen struiken, bomen).
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
nu ik ze beide vergelijk, is deze idd 'beter'
maar voor mij....ge weet wel, hé
iets tussen de 2Last edited by noenkelMi; 11 augustus 2013, 00:27.
Comment
-
Heb de vorige gemist, moet ik eens opzoeken. De regen heeft een eigenaardig effect, maakt het vergezicht wat wazig waardoor de snelweg in het niets verdwijnt.
Je kon natuurlijk niet wachten tot het zou stoppen. Denk dat dit het beste is wat er te maken viel gezien de omstandigheden.Photography is an art of observation.
Comment
Comment