Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rotterdam 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rotterdam 2

1.

2.

Last edited by Loeky; 7 augustus 2013, 00:19.

Re: Rotterdam 2

Uitdagend van standpunt en dat weet ik zeker te waarderen. Proficiat Loeky, prachtige opname, wel even rechtzetten want helt wat over naar links.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Ben het helemaal eens met de voorganger

Comment

Ojee, je hebt gelijk. Ik had rechtgetrokken op achterste gebouwen en niet aan horizonlijn gedacht. Bedankt G.R.

Comment

Update is beter, toffe compo.
          mvg,
          Eddy
          Smaken verschillen

Comment

Speciaal standpunt, goed gedaan !
            Mvg.

Comment

Weer een mooitje Loeky...maar kan voor mij niet aan je vorige tippen.

Groetjes
              Marc
              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Uitdagend van standpunt en dat weet ik zeker te waarderen. Proficiat Loeky, prachtige opname, wel even rechtzetten want helt wat over naar links.
                Dat mag zo lijken omdat links niet veel referentielijnen zijn te vinden.
                Ik ga er van uit dat aan deze opname niet/nauwelijks is gecropt.
                De lengte-as van de lens is gericht op het punt in het midden van de foto.
                Duidelijk een eind boven de horizon, dus verticale perspectiefvertekening.
                Met rechtzetten (alleen) zal je er niet komen.
                Ok, het is scherpslijperij maar ik wilde het toch even zeggen.
                Van waardering geniet ik.
                Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                  Weer een mooitje Loeky...maar kan voor mij niet aan je vorige tippen.

Groetjes
                  Marc
                  Volledig mee eens Mooi, maar vorige was mooier ;-)
                  FotoKorting.be - Kortingscodes voor beterkope fotoprints!

Comment

Bedankt Vosse, Brombeer en Eddy.
                    @ Brombeer vind je opmerking heel interessant weet je. Mijn foto"s stuur ik naar vele vrienden en allen kozen deze als eerste en beste eruit. Ik kreeg al zo een beetje de indruk dat al mijn andere foto"s nu niet meer aan deze konden tippen. Dus besloot ik hem dan maar te plaatsen. Voor mij zijn ze natuurlijk allemaal evenwaardig en aantrekkelijk anders had ik ze wel niet genomen. Deze laatste, had ik zo met lantaarn willen nemen. Moest goed kijken om de lantaarn zo te plaatsen dat ze mooi tot haar recht kwam. Het zicht is altijd mooi in Rotterdam. Soms denk ik dat de architechten ook rekening hielden met het zonnelicht.

Comment

@ plaatwerker : ja nauwelijks gekropt. Links zat nog klein stukje van een gebouw die heel scheef kwam te staan. moet zeggen dat de architecten het voor de fotografen wel moeilijk maakt. Hun bouwstijl geeft ook vaak scheve gebouwen hoor. Dat zei ik aan mijn vriend. Kijk zei ik in BD zullen ze zeggen het is scheef. Hij moest erom lachen.
                      Zal je bijdrage nog een paar keren lezen om het goed te laten doordringen.

@ Zuzip : Nog iemand in de trent van Brombeer. Heel interessant.

Comment

Hoe mooi die paal ook mag zijn Loeky voor mij trekt hij de aandacht weg van de "kunstwerken" in de achtergrond. Ook het paaltje dat kantjeboord staat.
                        Je gebouwen kwamen er voor mij in de vorige veel impressionanter uit.
                        Maar Loeky uiteraard moet jij het graag zien.

Groetjes
                        Marc
                        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

En ik vind deze plaat nu juist weer aardiger.
                          Het fraaie contrast tussen de krullerige lantaarnpaal en de strakke architectuur.
                          Van waardering geniet ik.
                          Van kritiek leer ik.

Comment

'k Vond de andere mooier. Deze vind ik uiteraard ook de moeite 21 is mijn geluksgetal
                            vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

@ Bommasien : gelukkig verschillende meningen en smaken. Nou dan heb ik toch voor jou iets gefotografeerd dat je leuk vindt he Sien.

Comment

Working...
                              X