Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Noenkel...deze doet het niet bij mij...het kan ook aan mijn kleurenzicht liggen maar....(sorry )
Je hebt mensen die van mooie modellen barbiepoppen maken.
Je hebt er die hun modellen zo vol als een krant tatoeëren.
Je hebt mensen die proberen het mooie van nature uit, in de mens weer te geven. (ongeacht leeftijd)
En dan heb je acteurs die geschminkt worden om mee te spelen in een film die over zombies zou kunnen gaan
Om één of andere reden doet dit beeld mij een beetje aan het laatste denken (achtergrond draagt er ook een beetje toe bij...)...Maar...schiet me niet dood...zou aan mij kunnen liggen
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Bij de omzetting wordt in ieder geval het rood te sterk overdreven.
Vinden jouw modellen het leuk dat je de huidonzuiverheden op deze
wijze sterk uitvergroot? Mocht het mijn portret zijn dan maakte ik
onmiddellijk gebruik van mijn 'portretrecht' en liet ik jou de foto verwijderen.
Het begint een toonbeeld van slechte smaak te worden.
Bij de omzetting wordt in ieder geval het rood te sterk overdreven.
Vinden jouw modellen het leuk dat je de huidonzuiverheden op deze
wijze sterk uitvergroot? Mocht het mijn portret zijn dan maakte ik
onmiddellijk gebruik van mijn 'portretrecht' en liet ik jou de foto verwijderen.
Het begint een toonbeeld van slechte smaak te worden.
Met oudere mensen (en meestal mannen) durf ik dat ook al eens te doen. Dat steekt wat extra karakter in het beeld.
En het wordt inderdaad niet altijd geapprecieerd.
Slechte smaak zou ik het niet noemen...
Ik vind het ook een mindere, NoenkelMi. Iets teveel in profiel voor mij.
Comment