Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De voorbije weken heb ik honderden kansen gehad om libellekes te fotograferen. Ik zou al content geweest zijn, mocht enkel het topje van de staart onscherp geweest zijn. Ze zijn allemaal voor de vuilbak!
Hoedje af dus... (en geen idee welke libelle het is).
Bedankt om te kijken en te schrijven.
Mocht misschien nog iets scherper. Zij/ hij ? was vrij actief en vloog van stengeltje naar stengeltje. Voor de zekerheid dat het om een vuurlibel gaat, ook bedankt.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Ook nog bedankt voor de latere reactie's. Het verschil tussen de heidelibel en de vuurlibel is denk ik een oranje vlekje, kleur poten en lichaamsbouw. Het zou dus een mannetje zijn op de foto heb ik gelezen. Het rood sprak me direct aan in deze soort, mooie combinatie met het groen in de foto vind ik ook . Klik Klik
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment