Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wat bedoel je met foutje?? -> Dat je weeral veel te snel gepost hebt?
Deze is vor de vuilbak wat mij betreft. Wielrenner is je hoofdonderwerp, je scherpte ligt helemaal op het publiek. Dit is trouwens een moeilijk stukje fotografie (panning), mag je zeker proberen, maar als je 'een normaal portret' niet scherp kunt weergeven, dan lukt dit ook niet...
Wat bedoel je met foutje?? -> Dat je weeral veel te snel gepost hebt?
Deze is vor de vuilbak wat mij betreft. Wielrenner is je hoofdonderwerp, je scherpte ligt helemaal op het publiek. Dit is trouwens een moeilijk stukje fotografie (panning), mag je zeker proberen, maar als je 'een normaal portret' niet scherp kunt weergeven, dan lukt dit ook niet...
Er is ook zoiets als opbouwende kritiek. Met respect dus.
On topic: ik heb vorige week zelf ondervonden hoe moeilijk dit is. Heb de gele trui deftig op foto proberen te krijgen op de Champs-Elysées. Ze passeerden aan zo'n 50km/u en het was 's avonds, dus extra moeilijke omstandigheden. Zal hem bij gelegenheid eens posten (en waarschijnlijk ook helemaal afgebroken worden )
Er is ook zoiets als opbouwende kritiek. Met respect dus.
Voor degene die hier al wat langer zijn en de posts van bommasien volgen (en van mijn reacties), zullen beamen dat ik ALTIJD beleefd blijf (ook bij deze). Ik heb al 'tig keren opbouwende tips gegeven, zelfs in PM, maar ja... waarom doe ik de moeite nog. Ik weet het ook niet. Omdat ik weet dat ze gewoon beter kan.
Wel Sien, ik heb dit ook geprobeerd toen de Tour bij ons passeerde. Alle foto's in de prullenbak.
Jij hebt tenminste nog ééntje dat toonbaar is. Bij mij alles mislukt
Comment