Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
de zw-w versie had je zelfs nog wat meer contrast mogen insteken naar mijn smaak.
Wat ik wel zie: rond de pet - witte boord, artefact van verscherpen of zo?
Voor mij ook liever de kleurversie.
Met een klein beetje contrast surplus wordt hij echt wel mooier vind ik. (Heb geprobeerd met een klein S'j in de curve...maar niet speciaal bewaard omdat je wel weet waarover het gaat.)
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Deze man zit goed in de kleren tegen de kou en dat het koud was is duidelijk te zien in de kleuren op zijn gezicht. Mooi in kleur en onverwachte opname.
De z/w is een bewerking zoals je het zelf graag ziet en is voor mij een mooie. Ziet er zo een man uit die zijn hele leven buiten in weer en wind gewerkt heeft en nog goed van het gezonde leven geniet.
de zw-w versie had je zelfs nog wat meer contrast mogen insteken naar mijn smaak.
Wat ik wel zie: rond de pet - witte boord, artefact van verscherpen of zo?
echt ZW met echt zwart ben ik minder voor te vinden, ik hou meer van grijzere foto's
verscherpen doe ik niet echt veel, maar ik denk dat het door de omzetting komt, heb ik wel eens meer last van
Comment