De zwam staat er mooi op, voorkeur voor het verval in 2. De BG is voor mij te kleurrijk waardoor het onrustig kijkt, heeft niets met de dof te zien. Maar soms kan je daar niet echt onderuit zonder de natuur geweld aan te doen.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Educatief en mooi gefotografeerd!
Vind het zelfs jammer dat je hier te weinig ruimte hebt om een tijdslijn/verloop tussen de 1e en de 113e minuut te plaatsen. (Vermoed dat je er nog wel hebt van tussen in...)
Een collage zou soelaas kunnen brengen.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
De zwam staat er mooi op, voorkeur voor het verval in 2. De BG is voor mij te kleurrijk waardoor het onrustig kijkt, heeft niets met de dof te zien. Maar soms kan je daar niet echt onderuit zonder de natuur geweld aan te doen.
Natuur ... Ik heb mij kleine achtertuintje volgestort met 3,5 kuub snoeisnippers.
Geen onkruid meer maar interessante zwammen en andere organismen.
Educatief en mooi gefotografeerd!
Vind het zelfs jammer dat je hier te weinig ruimte hebt om een tijdslijn/verloop tussen de 1e en de 113e minuut te plaatsen. (Vermoed dat je er nog wel hebt van tussen in...)
Een collage zou soelaas kunnen brengen.
Groetjes
Marc
Je zal het moeten doen met af en toe een beeld als ik dat goed genoeg vind.
Je maakt me nu lang genoeg mee om te weten dat ik daarmee niemand zal gaan vervelen.
Was nu ook niet direct dat wat ik in gedachten had.
Mocht jij in staat zijn en er zin in hebben dit vanop statief vast te leggen...laat ons zeggen à rato van een honderdtal foto's...wil ik er voor jou best een timelapsje van maken
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment