Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Pancho, wat heb je nu gedaan Brombeer is in zwijm gevallen, toen ik keek waarvan heb ik mijn pc opgestart. Ik kan je enkel proficiat wensen met je foto en je werk. Een heel stijle leercurve heb je doorlopen op vrij "korte" termijn. Ik zie niets in je foto wat mijn waardering naar beneden kan halen. Model, make up, kleding ,decor , pose , licht, dof alles even verzorgd.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Ik volg Anaisje, 1 opmerking.. de hand.. komt daar uit het niets. Zou evengoed de hand van iemand anders kunnen zijn, lijkt beetje echt een geamputeerde arm. (is het gelukkig niet..)
Dat is lang geleden man...blij om nog eens werk van je te zien.
Net voor ik van mijne sus draaide struikelde ik over....euh....never mind...
Het enige maar dan ook het absoluut enige waar ik zou durven over neuten is het okselspleetje dat ik of wat meer in of helemaal uit beeld zou proberen houden.
Maar Pancho...dit weegt echt niet op tegen de totaalplaat. Ronduit PRACHTIG...
Als je nog eens naar Budapest gaat mag je me gerust een seintje geven. 'k Beloof dat ik niet in je weg zal lopen.
Wil zelfs je valiezen dragen
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Dat is lang geleden man...blij om nog eens werk van je te zien.
Net voor ik van mijne sus draaide struikelde ik over....euh....never mind...
Het enige maar dan ook het absoluut enige waar ik zou durven over neuten is het okselspleetje dat ik of wat meer in of helemaal uit beeld zou proberen houden.
Maar Pancho...dit weegt echt niet op tegen de totaalplaat. Ronduit PRACHTIG...
Als je nog eens naar Budapest gaat mag je me gerust een seintje geven. 'k Beloof dat ik niet in je weg zal lopen.
Wil zelfs je valiezen dragen
Groetjes
Marc
Hoi Marc,
Inderdaad lang geleden, en natuurlijk mag je de volgende keer mee hahahaha
Klopt idd van de oksel en ook de hand is niet volgens de regels .... maar toch sprak mij deze plaat mij het meeste aan van de vele die ik van haar heb ;-)
Groetjes, Panch
Ik volg Anaisje, 1 opmerking.. de hand.. komt daar uit het niets. Zou evengoed de hand van iemand anders kunnen zijn, lijkt beetje echt een geamputeerde arm. (is het gelukkig niet..)
Comment