Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rode lippen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rode lippen

Exif:
    F2.8
    iso 320
    1/80 sec
    200 mm

Re: Rode lippen

Ontevredenheid met de natuur ten top.

In het histogram is Rood de kleur die te sterk is.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

Comment

De rode lippen trekken hier de aandacht net zoals je tittel het aankondigt. Eens geen piepjong model met een te glad gemaakte huid, heerlijk de rimpeltjes en donshaartjes nog te zien.
      Het kan aan mijn scherm hier liggen maar ik meen miniem blauwe lijntjes te zien waar ik vermoed dat er een bloem in het haar zit. Als ook in het haar, vooral dan rechts in de foto. Op de linker schouder idem.
      Ik denk dat het om gaat.
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
        Ontevredenheid met de natuur ten top.

In het histogram is Rood de kleur die te sterk is.
        Kan ik het teveel aan rood er nog uitkrijgen of kan dat niet ?
        Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
        De rode lippen trekken hier de aandacht net zoals je tittel het aankondigt. Eens geen piepjong model met een te glad gemaakte huid, heerlijk de rimpeltjes en donshaartjes nog te zien.
        Het kan aan mijn scherm hier liggen maar ik meen miniem blauwe lijntjes te zien waar ik vermoed dat er een bloem in het haar zit. Als ook in het haar, vooral dan rechts in de foto. Op de linker schouder idem.
        Ik denk dat het om gaat.
        Denk niet dat het CA is Anaisje, deze mevrouw zat op de rand van een podium en achter haar was er een groene spot op haar gericht. Zou dit kunnen zijn wat je ziet ?
        Bedankt voor jullie reactie.
        Mvg.

Comment

Best mogelijk dat het het spotlicht is, zou daar niet durven over discuteren. Maar de lijntjes vielen me op

Comment