Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
De lucht, daar ging het mij eigenlijk om.
Die was gelijk ze is op de foto.
En willen jullie echt een groene-eiken-rij op de voorgrond?
Is vanaf mijn terras gemaakt, dus het dal kan ik vandaar niet zien.
Zeg het maar, dan plaats ik eens de foto waar niet aan gesneden is.
Over de kleuren ga ik me niet uitlaten Marie-Anne...Maar je hebt in ieder geval een mooi uitzicht van je terras.
Kan me best voorstellen dat je vanaf dat punt al van alles gezien hebt aan wolkenhemels en nevelflarden boven en tussen de bertoppen.
Voor mij mocht er ook wat meer voorgrond zijn...ook al is het een bomenrij, nu lijkt de foto precies niet af...'k weet niet hoe ik het anders zou moeten zeggen...
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Wel, ik heb nu zelf ook uitgemaakt dat er dus meer voorgrond op moet.
Bedankt om er me (nogmaals) op te wijzen!
Ik maak wel een update morgen.
Nu ist werken...
Ik benijd je een beetje om het mooie uitzicht. Een ondergaande of opkomende zon kan heel mooie kleuren toveren zowel in de hemel als op het land zelf. Net als de anderen had ik ook graag iets meer voorgrond gezien. Kijk uit naar je update .
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Ik benijd je een beetje om het mooie uitzicht. Een ondergaande of opkomende zon kan heel mooie kleuren toveren zowel in de hemel als op het land zelf. Net als de anderen had ik ook graag iets meer voorgrond gezien. Kijk uit naar je update .
Comment