Iso 1600-1/320s-F/13-150mm
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Demonstratie stijlzwemmen
Collapse
X
-
-
Re: Demonstratie stijlzwemmen
leuk Sien maar denk om je ISO.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtleuk Sien maar denk om je ISO.
grt,bouk.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht+1 wou dat ik het nog kon, nu zeker met dit warme zomertjevriendelijke groeten, Sien
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk berichtVind die F13 ook onnozel, of ben ik daar verkeerd in?Last edited by bommasien; 22 juli 2013, 23:26.vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
De kikker goed gevangen Sien.
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht...Maar vraag mij af of/hoe de foto becommentarieerd zou worden zonder exifs...
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtVind dit ook een onnozele fout ja! Maar vraag mij af of/hoe de foto becommentarieerd zou worden zonder exifs, deze reactie zegt enkel iets over de exif
En die foute instellingen doen het totaalbeeld ook geen goed.
Zoals ik al eerder (lang geleden) eens gezegd heb, zou je meer kritisch moeten zijn op uw eigen foto's.perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Comment
-
-
Misschien naief of noem het onnozel maar ik vond en vind deze foto mooi. Dom deze te plaatsen? Of dom dit mooi te vinden? Ik vraag niet om dit mooi te vinden ik vraag me af wat anderen hier objectief van vinden,
Toch bedankt voor de reactie ik ga nog meer op fouten letten.vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
kikker mooi gevangen
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtik ga nog meer op fouten letten.
Comment
-
Naar aanleiding van Marie-anne TERECHTE opmerking over "2 maten en gewichten" ! Je hebt u goed verweerd Sien en mag ik je foto speciaal mooi vinden en ik hou geen rekening met exifs in een beoordeling, ik kijk naar een foto en tegelijkertijd probeer ik de visie van auteur te vangen, bij twijfel stel ik een objectieve vraag.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Ik vind dat die kikker er wel mooi op staat. Althans hier op de ipad. Op pc kan dit nog wel erg verschillen.
Er is een Klaar en duidelijke mooie zwemhouding te zien, wat de fotograaf ons wou tonen, het ruis in het water geeft me hier de indruk dat ik het zwevend aardevuil in het water waarneem. Alleen rond de mond zit een blauwachtig schijnsel dat weggewerkt mag
Toen ik de opmerkingen las over het exif, begreep ik ook wel dat deze te hoog stond , en F 16 zou ik ook niet genomen hebben eerder F 5.6, maar dacht dat het beeld ondanks alles toch wel meeviel. Vooral die mooie houding is vastgelegd. Waarschijnlijk had Sien niet veel tijd tussen vastleggen en instellen.
Tip , voor je vertrekt zet je fototoestel,op P, dan ben je grotendeels klaar om iets vast te leggen en controleer ook of je iso goed staat. Witbalans op automatisch. Zo sta je klaar voor onverwachtte situaties.
Je kunt je diafragma dan ook sneller instellen naar spaar, of tevens de sluiter.
Heb je meer tijd dan plaatst je de camera op M, maar na de shoots onmiddellijk opnieuw op P plaatsen. Zo ben je min of meer altijd klaar om snel te handelen.
Comment
Comment