Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Raar, raader en raarst....... marie-anne maakt melding in één van mijn topics over dit topic, en schrijft iets als 'met twee maten en twee gewichten' en de reacties die nu zoveel later in dit topic worden geschreven zijn allemaal plots positief................ begrijpe wie begrijpen kan.
Ik had in oorsprong geen reactie geschreven op dit topic en ga het nu ook achteraf, drie maanden na datum niet meer doen. Sorry Sien .
Groetjes
Awel djivan, hier snap ik ook niks van hoor.maar t zal wel aan mij liggen.ik heb hier niet om gevraagd hoor, weet ook niet om welke opmerking in welk topic van jou het gaat.kweet wel dat ik die kikker toen wel geslaagd vond en nu vind ik hem nog leuk maar mijn naam is haas en enige opheldering mag ben wel curieus
Verstuurd van mijn GT-S7500 met Tapatalk
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment