Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Heel mooi van kleur. Maar ik blijf het raar ogen die onnatuurlijke houding... de teentjes zo net onder de kin.
Heb veel pasgeboren baby's gezien en opgevolgd, maar nog nooit een die zo in die houding heeft gelegen.
Had ipv de teentjes, liever de vingertjes gezien hier.
Mij storen de haartjes niet echt...Maar zulke rare vingertjes dat dat kind heeft
Buiten de houding, waarvan jij zegt dat ze veel zo gelegd worden...mooi gedaan
Ik ben nog van de oude stempel toen ze met hun poepke bloot op een schapenvachtje gelegd werden
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Mja, de teentjes, vind teentjes uperschattig, maar niet bij deze. Sorry Jill,Je weet al hoe ik erover denk eh
Iets te close-up ook voor mij, wringt een beetje in de compositie. Boven te krapjes, denk ik.
Maar de houding, ja, daar geef ik je gelijk in dat dit voor pasgeborene geen probleem is.
Comment