Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

..... forever

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ..... forever

Inderdaad, Strawberry fields forever.
    Deze tijdens ons tochtje door Liverpool langs alle 'Beatlesplaatsen' kunnen vastleggen.
    Voor één keer zonder een horde mensen voor de poort.
    PS Ik zou het niemand aanraden met eigen wagen door Liverpool te rijden, wij brachten het er zonder kleerscheuren en zonder karosserieschade vanaf, maar dat zal een lucky geweest zijn.

Mvrgr.

Re: ..... forever

ik vind hem leuk: eerder een documentje of een souvenir voor de liefhebbers van de fab4 dan dat ik het een supermooie foto vind, maar desalniettemin toch leuk. Hij komt mij wel nogal heftig verscherpt over?
    Niet geschoten is altijd mis ...

Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

Comment

Denk niet dat deze teveel verscherpt is. Het geeft de indruk maar. Het contrast tussen het rode hek en de omgeving goed weergegeven.

(toen wij in 2004 in Liverpool rondhotsten viel het verkeer wel mee hoor )
      Touch the Earth...Gently
      www.passionsenfrance.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
        Denk niet dat deze teveel verscherpt is. Het geeft de indruk maar. Het contrast tussen het rode hek en de omgeving goed weergegeven.

(toen wij in 2004 in Liverpool rondhotsten viel het verkeer wel mee hoor )
        Wel marie-anne, ik dacht na dwars door Athene gereden te hebben om ons hotel te zoeken dat ik alles gezien had qua verkeer, maar Liverpool (alhoewel veel kleiner) vond ik erger.
        Misschien komt het deels door het feit dat het links rijden er nog bij komt, maar toch.
        Mvrgr.

Comment

'k weet nie, er wringt iets
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

mooie opname.
            maar in Engeland rijden ze links hoor.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
              'k weet nie, er wringt iets
              Misschien door de schuine hellende straat waar deze poort staat.
              Kijk maar naar het verschil in hoogte van het onderste deel van de pilaren links en rechts.
              Of is het nog iets anders ? Misschien omdat het geen poort is uit een liedje van Deep Purple ?
              Mvrgr.

Comment

Ik vind het rood net iets té.
                Misschien wat minder verzadiging of er iets van maken met een nostaligische look.
                Voor de rest wel een leuke herinnering aan een speciale plaats (voor de liefhebbers).
                Groetjes,
                Dominic

Comment

Mooi plaatje hoor met heel wat memoires

mvg jako
                  Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

jako

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
                    Misschien door de schuine hellende straat waar deze poort staat.
                    Kijk maar naar het verschil in hoogte van het onderste deel van de pilaren links en rechts.
                    Of is het nog iets anders ? Misschien omdat het geen poort is uit een liedje van Deep Purple ?
                    Mvrgr.
                    mja,
                    waarschijnlijk alles
                    enne...
                    DP heeft geen liedjes, maar: songs
                    (waar zijn de tijden dat er songs van 30 minuten gespeeld werden
                    ik probeer...
                    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                      mja,
                      waarschijnlijk alles
                      enne...
                      DP heeft geen liedjes, maar: songs
                      (waar zijn de tijden dat er songs van 30 minuten gespeeld werden
                      Dan weet ik het ook niet. Ik heb niks van correctie toegepast, misschien komt het dan wel door het feit dat de twee poortdelen niet in één lijn staan maar in een lichte V-vorm, iets anders kan ik niet verzinnen. Ook het de rode kleur is zo rood. Ik denk dat er ondertussen een centimeter verf op ligt. Ze moeten ze constant een nieuwe laag geven door 'kiekens' die menen er hun handtekening of naam te moeten opzetten. Evenzo met de pilaren die om de haverklap moeten gereinigd worden, en waarvan de naam constant moet overschilderd worden. Mensen kunnen soms raar doen toch .
                      Mvrgr.

Comment

Teveel naverscherpt(al geschreven) en weinig boeiend beeld helaas. Te statisch om echt van te genieten, waar dieptewerking volledig ontbreekt. Compositie is ook niet in verhouding, maar de nostalgie zal hier bij menigeen wel wat oproepen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
                          Teveel naverscherpt(al geschreven) en weinig boeiend beeld helaas. Te statisch om echt van te genieten, waar dieptewerking volledig ontbreekt. Compositie is ook niet in verhouding, maar de nostalgie zal hier bij menigeen wel wat oproepen
                          Moet een foto altijd boeiend zijn, mag een foto niet statisch zijn, moet er in elke foto dieptewerking zijn, moet de compositie altijd in verhouding zijn........ het antwoord is voor mijn part neen, als sommigen, zoals deze, wat nostalgische gevoelens oproepen ben ik reeds meer als tevreden .
                          Ik ben misschien wat vlug tevreden, maar dat is nog altijd beter dan nooit tevreden.
                          Mvrgr.

Comment

AMEN!
                            Toch wel mooi en dan dat aardbeienkleurtje van de poort!!!
                            vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                              AMEN!
                              Toch wel mooi en dan dat aardbeienkleurtje van de poort!!!
                              Oftewel 'ainsi soit-il' zoals wij vroeger orakelden toen wij één of ander gebed in het Frans moesten leren .
                              Mvrgr.

Comment

Working...
                              X