Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Weet je wat ik nu even dacht als je nu die bloem van rechts kunt wegwerken met die donkere achtergrond, zou dat ook niet iets zijn ? Maar oppassen dat de vleugel er niet onder lijdt.
Maar ik kan niet verzekeren dat hij er beter op wordt.
Weet je wat ik nu even dacht als je nu die bloem van rechts kunt wegwerken met die donkere achtergrond, zou dat ook niet iets zijn ? Maar oppassen dat de vleugel er niet onder lijdt.
Maar ik kan niet verzekeren dat hij er beter op wordt.
Zou inderdaad ook wel mooi kunnen zijn, alleen ben ik nog niet zo goed daarin Enkel de basisdingen begin ik nu zowat onder de knie te krijgen, dat is misschien iets voor een stapje verder!
@mikje: bedankt!
Groetjes
Roeliee
Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART
Heel eerlijk? Het oranje is te dominant aanwezig en loopt teveel over in het beestje. Aanpassing van de kleurtoning zal veel beter zijn
Ik heb het liefst dat mensen eerlijk zijn dus ja...graag! Ik heb alles wat koeler gemaakt zodat het oranje wat mindert. Had het oranje zelf al wat getemperd in het origineel, want in het echt is het bloempje nog een stuk feller! Toch bedankt voor je tip, update beter?
Bedankt voor je reactie Jozef!
Groetjes
Roeliee
Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART
Comment