Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jong en lief + up 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Jong en lief+up

    Ik vindt de versie van elsan knap uitgevoerd.
    Mvg.

    Comment


    • #17
      Re: Jong en lief+up

      Zeer mooi en lief beeld van de bambi. Update is beter.

      Comment


      • #18
        Re: Jong en lief+up

        ga ook voor de eerste maar dan wel met het koppie van de update.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #19
          Re: Jong en lief+up

          mooi en liev inderdaad
          ik ga mee met Bouk

          @ Beelder: hahaa... Brugge
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

          Comment


          • #20
            Re: Jong en lief+up

            Moet fantastisch zijn om zoiets tegen te komen!

            prachtig, je eerste!
            Touch the Earth...Gently
            www.passionsenfrance.com

            Comment


            • #21
              Re: Jong en lief+up

              Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
              Moet fantastisch zijn om zoiets tegen te komen!

              prachtig, je eerste!
              Inderdaad, dat is het leuke aan natuurfotografie. De ontmoeting kunnen vastleggen geeft nog meer voldoening. Het is vooral rustgevend om in de natuur te zijn, de tijd vliegt gewoon voorbij.
              Bedankt iedereen, voorlopig zal het wat ons betreft hier rustiger zijn. Goed weer op komst en de buitenwerken moeten eerst gedaan worden.
              Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

              Comment


              • #22
                Re: Jong en lief+up

                Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
                Als ik ze 's morgens vroeg ga opzoeken in het veld hebben ze heel dikwijls de rosse gloed van de wat warmere versie, voor die paar keren
                dat de zon scheen tenminste
                Elke ochtend en avond zie ik hier(thuis) achter de reeën op het veld komen, nog geen enkele keer deze kleur gezien helaas. Weet natuurlijk niet hoe jijzelf het beleefd, maar bruine gloed over een ree nog niet gezien, wel een ochtend/avondrood of geel.
                Dit is gewoon een bruinzweem. Velen zetten de camera in aut witbalans, dat gaat vaak goed, maar voor belichten kan ook wel eens aangeven om de camera op daglicht/bewolkt te moeten zetten wat dan vaak meestal de juist kleurtoning geeft. In het negatief dus geen probleem, want dan corrigeer je het daar wel dus.
                Last edited by Beelder; 6 juli 2013, 19:21.

                Comment


                • #23
                  Re: Jong en lief+up

                  Mij ook de eerste hoor! Heel mooi.
                  facebook
                  Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Jong en lief+up

                    Na meermaals te komen kijken moet ik besluiten dat ik de eerste toch nog de mooiste vind, al is je update zeker niet slecht. Persoonlijk zie ik de foto ook in een warmere tint. De versie van PW zal het meest de werkelijkheid tonen,maar voor mij hoeft dit niet altijd.

                    Mvg John
                    http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

                    Comment


                    • #25
                      Re: Jong en lief+up

                      Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
                      Elke ochtend en avond zie ik hier(thuis) achter de reeën op het veld komen, nog geen enkele keer deze kleur gezien helaas. Weet natuurlijk niet hoe jijzelf het beleefd, maar bruine gloed over een ree nog niet gezien, wel een ochtend/avondrood of geel.
                      Dit is gewoon een bruinzweem. Velen zetten de camera in aut witbalans, dat gaat vaak goed, maar voor belichten kan ook wel eens aangeven om de camera op daglicht/bewolkt te moeten zetten wat dan vaak meestal de juist kleurtoning geeft. In het negatief dus geen probleem, want dan corrigeer je het daar wel dus.
                      Ik heb het uiteraard over ochtend of late zon, het gouden uurtje weet je wel, maakt dat zelfs een meerkoet en wat gouden glans krijgt :
                      http://m6.i.pbase.com/o4/62/667762/1...DSC_003102.JPG, een ouwke, heeft ooit nog in "Grasduinen" gestaan, net omwille van het licht.
                      Mijn witbalans staat omzeggens altijd op Auto, en de D3200 gaat daar als instapmodel best goed mee om. Ik schiet wel altijd in Raw, zodat ik nog kan bijsturen.
                      In Lightroom associeert de software "daglicht" met 5500 ° K, maar ik merk dat ik dit regelmatig moet bijsturen naar 5000 ° K om overdreven warmte te vermijden.
                      fotosite

                      Comment

                      Working...
                      X