Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
mooie 2e foto
doet me een beetje aan mijn Gina denken, maar dan heel lang geleden
en voor volgende keer: laat ze zo niet 'gemaakt' poseren, gewoon hoe ze het zelf wil.
En eigenlijk mag je hier inderdaad maar foto's plaatsen die je zelf gemaakt hebt, dus die van Jozef zou eigenlijk in een postje van Jozef moeten, begrijp je?
mooie 2e foto
doet me een beetje aan mijn Gina denken, maar dan heel lang geleden
en voor volgende keer: laat ze zo niet 'gemaakt' poseren, gewoon hoe ze het zelf wil.
En eigenlijk mag je hier inderdaad maar foto's plaatsen die je zelf gemaakt hebt, dus die van Jozef zou eigenlijk in een postje van Jozef moeten, begrijp je?
noenkel, bedankt voor de reactie, eigenlijk wou ze zelf zo poseren want ze vond die poses wel mooi.
En, ik zal voor de volgende keer geen foto's meer van hem erop zetten die hij heeft genomen, maar hadden we eigenlijk zo afgesproken, maar ik begrijp het
Mvg, Dylan.
De 2de foto om Jozef te ergeren? Die suggestie van een reflectiescherm is wel serieus.
mvg,
Eddy
Bedankt, eddy voor de reactie,
We hadden eigenlijk afgesproken om er 2 foto's op te zetten 1 van mij en 1 van hem. Maar, we zullen niet meer doen, gewoon elk appart welke foto hij heeft genomen hij op zijn profiel posten, en ik op het mijne.
Mvg, Dylan.
Comment