Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitproberen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Uitproberen

Voor de eerste keer foto's gemaakt met een geleende spiegelreflex camera. Nu nog maar even zelf eentje kopen..

Ben benieuwd wat jullie van de foto vinden, het uitproberen vond ik in elk geval geweldig!
    [IMG][/IMG]
    Last edited by MKP; 4 juli 2013, 14:56. Reden: Even de foto iets verkleind

Re: Uitproberen

Oei, dat is nog iets te groot hoor!
    Lees maar eerst eens de regeltjes

2.3.1 Maximale afmeting van een foto: 1024x1024 pixels

Plaats alleen foto’s die niet groter zijn dan 1024 pixels langs de langste zijde (inclusief kader).
    Je kan ook kleinere foto’s plaatsen, maar 1024 pixels is als maximum voor dit forum aanbevolen, als optimaal compromis tussen kwaliteit van de weergave en volledige zichtbaarheid zonder scrollen.

Heb je een foto die groter is, dan moet je die dus vooraf met een programma op je computer verkleinen zodat de langste zijde maximaal 1024 pixels is, en opnieuw opslaan. Daarna uploaden naar jouw webspace en middels de IMG-knop toevoegen aan een nieuw onderwerp of post

Sommige fotogalerijsites bieden automatisch een aangepaste link naar een “1024 pixel versie” van een foto; dit is bijv. zo bij flickr.

Foto's die groter zijn dan 1024 pixels in hoogte of breedte worden door de moderators gewist of achter een link geplaatst.

De topic starter of poster dient dan zo snel mogelijk de foto aan te passen naar maximaal 1024 pixels aan iedere zijde.
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

Comment

@ Marie- Anne

Bedankt voor de info, ik heb de foto aangepast!

Comment

[QUOTE=marie-anne;3914516]

Sommige fotogalerijsites bieden automatisch een aangepaste link naar een “1024 pixel versie” van een foto; dit is bijv. zo bij flickr.

Ik zou nooit een hostingsite mijn foto's laten resizen, je verliest gewoonlijk een hoop kwaliteit.
        Foto's worden dan harder gecomprimeerd dan nodig.
        BDsizer gebruiken en je eigen afmetingen en comprimering ingeven en daarna plaatsen.
        fotosite

Comment

welkom hier
          foto is een goed begin

ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MKP Bekijk bericht
            Voor de eerste keer foto's gemaakt met een geleende spiegelreflex camera......
            welke en wat voor lens en instelling gebruikt (exif)..?
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
            X