Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
London skyline
Collapse
X
-
-
Re: London skyline
Chapeau voor je werk! Die grote versie :Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
die grote versie is echt knap.
Fraaie compo, zo met die ronde helling vooraan die je de foto inleidt, en die door de vignetering en de dégradé in de lucht extra in de verf wordt gezet .Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
-
Mooi die grote versie, knap gedaan.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Dank u voor de mooie reacties. @in2lapland er zitten idd een paar mismatches in vooral die in de midden aan de deur valt mij op, ik weet niet goed hoe dit te corrigeren
zonder openingen en vervorming te krijgen in de rest van de foto. enige tips?Instagram: @Jorisphotog
Comment
-
maar toch vind ik hem prachtig
filmisch
kwa mismachtes: soms volstaat het om het gewoon eens volledig opnieuw te doen
Comment
-
Knap! Is dat vanin Greenwich genomen?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Passero Bekijk berichtKnap! Is dat vanin Greenwich genomen?
echt een aanrader voor iedereen die naar London gaat!Instagram: @Jorisphotog
Comment
-
Een werkwijze:
RAW -> double size TIFF
TIFF inladen
Alle foto's selecteren en de auto stich bekijken beoordelen.
Zijn er correcties nodig dan:
1 en 2de foto selecteren en kijken wat de auto stich doet, is dat goed dan ga ik verder met 2 met 3 enz., niet goed, kijken of handmatig matchpunten, geen match punten dan beoordelen of je met bijvoorbeeld rechtrekken betere matchpunten kunt verkrijgen. geen matchpunten dan valt de foto af aan de linkerkant af.
Op die manier loop ik de genomen foto's voor de panorama af.
En als het helemaal niet wil lukken dan de foto's 180 graden draaien, hierdoor komt de laatste foto nu als eerste en de eerste als laatste. Dan loop ik het riedeltje weer af, iets lastiger werken omdat het beeld op z'n kop staat.
Comment
Comment