Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
... tiens... ik heb Eddy's kadertje geprobeerd, en dat staat er hier maar boven en links op
Je kan dat ook doen (in PS-E) als volgt:
Canvas vergroten met 2 pix - zwarte kleur
Canvas vergroten met 2 pix - witte kleur
(of andersom).
Wel rekening ermee houden dat je dan daarvoor hebt verkleind naar 4 pixels minder dan de BD-max.
Da's Eddy's kadertje niet hoor Michelke.
Ook niet de bovenste rand hahaha.
Leuke foto, idd beetje te blauw maar ja...
En inderdaad vegen, vaste pc? Zak je hoofd eens tot aan je toetsenbord en kijk dan eens naar je foto. Handig een laptop...
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Sneeuw mooi wit op de daken, maar iets blauwig elders, maar dat stoort me niet zo erg.
Op het eerste zicht zou je bij het nemen van de foto denken, verdorie ik heb niet alles in beeld, een deel zit achter de heuvel, maar laat dit nu net een meerwaarde zijn voor mij in deze foto.
Wel raar die roze (cirkelvormige) vegen in de lucht.
En dat kadertje, slechts een fijn lijntje links en boven..... zal wel niet de bedoeling geweest zijn zeker .
Mvrgr.
Comment