Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De onaantrekkelijk spin

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De spin

De omgeving doezelen is één manier.
    Als je Lightroom 5 hebt kan je ook de spin eruit "lichten" met radiaalfilter.

Last edited by elsan; 4 juli 2013, 13:21.
    fotosite

Comment

Ik heb ligtroom5 niet, wel de 3. Maar gebruik hem eigenlijk niet. Ik heb alle aandacht gevestigd op Ps. Maar je hebt hem inderdaad mooi losgekregen. zal eens op zoek gaan, om dat ook eventueel via PS te bereiken

Heb je de spin eerst geselecteerd ? Voor je hem bewerkte ?

Comment

Is een ingreep van 30 seconden : radiaalfilter aanklikken, de grootte van het op te lichten gebied bepalen en dan wat met de schuifjes spelen.
        Op imageshack is de ingreep niet zo duidelijk, maar als je de de Jpeg zelf bekijkt ipv de link is het resultaat best goed.

Aanpassen kan natuurlijk beter vanuit het origineel is ook afhankelijk van persoonlijke smaak.
        Je krijgt volgens mij wel een natuurlijker resultaat als met het blurren van de achtergrond.

Ik heb de link opnieuw geplaatst en nu zie je beter het resultaat.
        Last edited by elsan; 4 juli 2013, 13:22.
        fotosite

Comment

Hier heb ik een update geplaatst door vervaging.
          @ elsan : ik heb radiaalfilter ook gevonden in PS, dus zal ik dat ook nog uitproberen. Is nog niet gebeurd.

Comment

je eerste update is de betere, hé
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Niet opgeven Loeky Ik verwacht nog wel meer mogelijkheden om een mooie spin op de foto te zetten.

Comment

Working...
              X