Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bobbejaanland Deel 1 (buitenfoto's)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bobbejaanland Deel 1 (buitenfoto's)

Zoals sommige in mijn 1ste topic hebben kunnen lezen ben ik gisteren met mijn 2 nieuwe lenzen naar Bobbejaanland getrokken om:
    1) De lenzen te testen.
    2a) Alle info die ik zaterdag had gelezen om te zetten in de praktijk.
    2b) Een poging te doen om goede foto's te nemen tijdens de paardenshow (die ik 2x gezien heb die dag, alles voor de foto? ).

Laat ons zeggen dat het een zeer leerrijk weekendje is geweest.. Gisterenavond kwam ik thuis met zo'n 362 foto's en na enkele uren uitzoeken, bijsnijden en eventueel hier en daar wat nabewerking (waar ik ook nog volop over aan het leren ben) kwam dan het moment om een selectie te maken voor op dit geweldige forum..

Ik heb mijn toestel intussen iets meer dan 2j en gisteren voor het eerst van de CA/Sports stand naar iets nieuws gegaan.. AV/TV en zelfs de M-stand zijn volop gebruikt geweest. De show heb ik volledig op Manual-mode gedaan, terwijl ik in de bijna 2,5j dat ik het toestel heb deze stand nog nooit had gebruikt.

Maargoed, genoeg tekst, tijd voor foto's:

ISO 1600, 92mm, f/5,6, 1/4.000

ISO 100, 135mm, f/5,6, 1/500

ISO 400, 135mm, f/5,6, 1/640

De bedoeling van deze 3 foto's was om wat meer gezichtsuitdrukkingen op de foto te krijgen, ipv enkel het bakje. Ik ben zelf wel tevreden over het resultaat maar wat vinden jullie ervan?

Uiteraard zijn tips en commentaar altijd welkom. Ik heb nog veel te leren.

*edit*
    Post opgesplitst volgens de forumregels.. Deel 2 met paardenshow volgt morgen.
    Last edited by dsoffers; 1 juli 2013, 23:27.
    Canon 550D - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF-S 18-135mm F/3.5-5.6

Re: Bobbejaanland.. (8 foto's)

Wat je vooral mag gaan leren is dat er maximaal 3 foto's in één discussie
    mogen en maximaal één discussie per dag.
    Lees gerust de reglementen en het sticky van Beginnershoek eens na.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

Comment

1 topic per dag, daar heb ik me aan gehouden.. Het maximale aantal foto's per discussie heb ik wel opgezocht maar niet gevonden dus daar heb ik vast over gekeken. Mijn excuses..

*edit*
      Openingspost aangepast volgens de forumregels.. Deel2 met paardenshow volgt morgen.
      Last edited by dsoffers; 1 juli 2013, 23:28.
      Canon 550D - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF-S 18-135mm F/3.5-5.6

Comment

Voor gezichtsuitdrukkingen zal je toch dichter op de mensen moeten gaan.
        Nu kom je op deze wijze niet veel verder dan lichaamshoudingen.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

Comment

Working...
        X