Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Goed gezien. Het vogeltje dat niet kan lezen en er toch op gaat zitten. Die worden speciaal beschermd of zouden die pootjes toch wat branden maar ze voelen het niet omdat er geen zenuwen erdoorheen komt ?
Toffe foto.
Update geplaatst. Volgens Brombeer heb ik er een regelrechte ramp van gemaakt, te donker enz.enz Ben aan het proberen om het histogram aan te passen in mijn foto's, schuivertjes en ik gaan nog niet goed samen. Te veel, te weinig een echt probleem soms om het beter te doen. Ben pas begonnen met LR te gebruiken
Foto via niveau's lichter gemaakt, 10% scherpte weggenomen, kopje nog wat extra opgelicht. tips Brombeer, Pixel, nonkelMi proberen toepassen.
Iedereen bedankt om te schrijven en het kijken
Mvg
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
NonkelMi, het oplichten van het vogeltje was van jou inderdaad. Minder scherp komt van Pixel. De niveau's aanpassen van Brombeer. Om geen 3 afzonderlijke update's te maken alles in een beeld verwerkt.
Ik hou in het algemeen ook van te donkere foto's. De up benadert iets meer de werkelijkheid.
Wat fretten betreft, zijn mijn fantastische huisdieren. Al kunnen lekkere beetjes mij vlug verleiden, ik moet niet op de lijn passen.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
NonkelMi, het oplichten van het vogeltje was van jou inderdaad. Minder scherp komt van Pixel. De niveau's aanpassen van Brombeer. Om geen 3 afzonderlijke update's te maken alles in een beeld verwerkt.
met "mijn idee" wou ik gewoon zeggen: mijn gedacht...
niets tegen het feit dat je meerdere tips tezamen voegt hoor
en "fret" maar gerust verder, zolang het nog kan... (ik woog jaaaaaaaaaaaaaaren 63 kg, nu iets meer ...)
Comment