Bedankt voor de commentaar
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
beweging
Collapse
X
-
-
Re: beweging
De correctie voor de lensvertekening is niet correct uitgevoerd.
Enerzijds niet goed gedaan, anderzijds is onvoldoende gesneden aan de zijkanten.
Met zwarte achtergrond nog beter te zien.
Voor een goede correctie van de lensvertekening adviseer ik te fotografren
in RAW en DxO te gebruiken als conversieprogramma te gebruiken.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk berichtAparte toning uitgeprobeerd?
Denk dat je in het horizontaal perspectief hebt gekozen voor je laagste treden als referentie, klopt dit?
Even afwachten hoe anderen het zien namelijk
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtDe correctie voor de lensvertekening is niet correct uitgevoerd.
Enerzijds niet goed gedaan, anderzijds is onvoldoende gesneden aan de zijkanten.
Met zwarte achtergrond nog beter te zien.
Voor een goede correctie van de lensvertekening adviseer ik te fotografren
in RAW en DxO te gebruiken als conversieprogramma te gebruiken.Geniet van het leven, want dood zijn we altijd en leven doen we maar even...
Comment
-
d'r zit zeker iets in, in deze foto
de grote spelbreker hier voor mij is dat schuine reclamepaneel, maar daar kan jij nix aan doen (hoop ik )
beetje bolle lensvertekening ook.
Perspectiefvertekening mag hier voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtd'r zit zeker iets in, in deze foto
de grote spelbreker hier voor mij is dat schuine reclamepaneel, maar daar kan jij nix aan doen (hoop ik )
beetje bolle lensvertekening ook.
Perspectiefvertekening mag hier voor mij.Geniet van het leven, want dood zijn we altijd en leven doen we maar even...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door biebel Bekijk berichtMooie opname, vooral met die mevrouw rechts die als enige stilstaat en alles een beetje aanschouwt. Leuk gezien
Groetjes,
PatickGeniet van het leven, want dood zijn we altijd en leven doen we maar even...
Comment
Comment