Vermits de tuin zelf al niet symmetrisch is weet ik niet of het een goed idee was, om voor dit standpunt te gaan.
Ikzelf heb ook dikwijls problemen om dit niet "te verscherpt" te laten lijken (steentjes en zo'n haag)
Anders klassiek mooi.
mvg,
Eddy
Noenkel...toch ene waar ik wat langer naar kijk...
Ik denk voor mezelf dat ik zeker niet beter in beeld zou krijgen laat staan dus je tips geven...
Zonder hem binnen te halen denk ik dat hij miniem naar links afhelt
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Het lijkt me een labyrint waar je niet uit geraakt. En Noenkel, herfstblaadjes zijn de voeding van de aarde, die mogen blijven liggen
knappe foto
mvg
Georges
Gewaagde compositie waarbij je in de buxes jammergenoeg twee toppen hebt geschoren.
Mooie kleurtoning. Maar meestal adviseer ik hier een wat grotere beeldhoek. Een fisheye kan wel een een mooi beeld gaan opleveren denk ik hier, met de nadadruk op -kan-
Gewaagde compositie waarbij je in de buxes jammergenoeg twee toppen hebt geschoren.
Mooie kleurtoning. Maar meestal adviseer ik hier een wat grotere beeldhoek. Een fisheye kan wel een een mooi beeld gaan opleveren denk ik hier, met de nadadruk op -kan-
ja, ik vond het ook jammer van die 2 toppen, maar ik had anders téveel storende elementen in beeld: kleurige vlaggetjes, kleurige broeken, kinderwagens,...
fisheye... m'n volgende aankoop - denk ik - wordt een 10-22?
Comment