Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

westernpaarden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: westernpaarden

De kleurzweem, welke kleur dan ook, valt te corrigeren via de kleurtemeratuur en de tint.
    Volgens mij staat BG hier voor BackGround. Geen idee wat er mis is met het woord achtergrond, maar ja...
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
      Ik ben ook ruiter. Inderdaad, het is soms zaak de paarden niet te laten schrikken want een camera met lens ziet er al afschrikwekkend uit en dan nog een flits erbij zou bij sommige paarden rare reacties kunnen veroorzaken. Je wilt ook de ruiter zijn proef niet verknallen voor een foto, hé. Maar paarden zijn overigens niet gevaarlijk, als je ze een beetje kent.
      Heb er in die manege tamelijk veel de revue zien passeren, zijn allemaal gefotografeerd en geen één baasje gezien die er af viel of een bik die onrustig werd...

Groetjes
      Marc
      Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Kan ik best geloven.
        Maar ik blijf er toch bij dat de mooiste resultaten buiten behaald worden.
        Maar da's volledig los van deze fotodiscussie natuurlijk.
        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
          ...Maar ik blijf er toch bij dat de mooiste resultaten buiten behaald worden...
          Is de tweede maal dat je dit zegt en zou je daar zeker niet kunnen in tegenspreken. De wedstrijd had plaats ergens in een manege in de buurt van autobusbouwer Van Hool...zul je wellicht kennen.
          Kon echt niet vragen aan de organisatoren om het concours te verplaatsen naar buiten hé, gewoon omdat ik betere foto's wilde maken
          En trots als die ruiters waren deed de professionele dame nadien goede zaken met haar laptop...Deze dame was dus heel goed voorzien van materiaal om die manege uit te lichten en zeker niet aan haar proefstuk toe. De flitsers (6) waren opgehangen aan de steunbalken van de manege, allemaal draadloos.

Groetjes
          Marc
          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
            Is de tweede maal dat je dit zegt en zou je daar zeker niet kunnen in tegenspreken. De wedstrijd had plaats ergens in een manege in de buurt van autobusbouwer Van Hool...zul je wellicht kennen.
            Kon echt niet vragen aan de organisatoren om het concours te verplaatsen naar buiten hé, gewoon omdat ik betere foto's wilde maken
            En trots als die ruiters waren deed de professionele dame nadien goede zaken met haar laptop...Deze dame was dus heel goed voorzien van materiaal om die manege uit te lichten en zeker niet aan haar proefstuk toe. De flitsers (6) waren opgehangen aan de steunbalken van de manege, allemaal draadloos.

Groetjes
            Marc
            Da's bijna de enig mogelijke manier om foto's te verkopen van wedstrijden: op de wedstrijd zèlf. Ook al heb je dan niet de tijd om de foto's degelijk na te bewerken en zijn ze niet van dezelfde kwaliteit als zou je er thuis een tijd nabewerking in gestopt hebben. Nu wil men alles direct, onmiddellijk en sebiet.

Comment

welkom hier,

veel oefenen en oefenen
              en je foto's laten beoordelen.

Dit jaar waren we met een man (♂ en ♀) of 10 van de fotoklas in een manege, en in het begin keken die paarden idd wel raar en schichtig naar ons.

ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                welkom hier,

veel oefenen en oefenen
                en je foto's laten beoordelen.

Dit jaar waren we met een man (♂ en ♀) of 10 van de fotoklas in een manege, en in het begin keken die paarden idd wel raar en schichtig naar ons.

Bedankt voor de tip
                https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

Comment

Working...
                X