Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Na de regen...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Na de regen...

    Zie je vaak druppels.
    Tussen de andere planten , half in het natte gras en voor de andere helft in de vochtige aarde liggend op mijn buik deze foto gemaakt (het leven gaat niet over rozen).
    Is het wat?


  • #2
    Re: Na de regen...

    Heel erg mooi gedaan. Het rood is de overtreffende trap, die alle overtollige overlopende kleuren doet verdwijnen. Kortom beeldig die druppels op de roos. Ik zou er dan ook niet veel meer aan veranderen

    Comment


    • #3
      Re: Na de regen...

      beetje druk en onduidelijk onderwerp
      Niet geschoten is altijd mis ...

      Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

      Comment


      • #4
        Re: Na de regen...

        Heb zelf al tot scha en schande ondervonden dat een onscherp object vooraan in de foto het niet zo goed doet...
        Met andere woorden, had die onscherpe rozenknop er vooraan links niet ingezeten had het een heel andere foto geweest...
        Kunt maar moeilijk jouw of moeke haar rozen daarvoor euh...kortwieken hé Ander standpunt ?

        Groetjes
        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

        Comment


        • #5
          Re: Na de regen...

          Rozen vanuit dit standpunt zijn altijd doorgaans lastig omdat er altijd wel wat hinderlijks het beeld doorkruist, en ik denk zelf dat je het beste eruit hebt gehaald, vandaar mijn advies niet veel meer aan veranderen, omdat het gewoon niets zou opleveren.

          Comment


          • #6
            Re: Na de regen...

            @ beelder

            Dank je wel

            @ y-cam

            Bekijk hem eens vanaf een meter of drie fullscreen

            @ brombeer

            Bedankt voor de opbouwende kritiek
            Vogelperspectief was dan nog de enige optie anders had ik in de lavendel moeten gaan liggen.

            @ beelder
            Nogmaals bedankt
            De druppel staat er goed op, dat was het doel, maar zal zeker rekening met de commentaren houden in de toekomst.
            Last edited by photo dante; 24 juni 2013, 03:58.

            Comment

            Working...
            X