Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Ik vind het drie mooie representatieve beelden van wat er zoal op een luchtshow te zien valt.
Het enige wat ik een beetje jammer vind (en weet niet of er hier gecropt werd) en wat mij nieuwsgierig maakt is wat zich op de grond afspeelt bij het beeld van de heli.
Aan de hand van de derde foto vraag ik me af of u een laddertje er bij had (Heb dit trouwens met eigen ogen gezien destijds op Sanicole)
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
mooi serietje
en ik volg Brombeer kwa de opmerking over de heli-grond.
3e foto: misschien fototoestel op statief en zo de lucht ingehouden (heb ik ook al eens gedaan )
1) De foto van de heli is inderdaad gecropt omdat er onder een vliegtuig van de static-line stond. Ik kon er net nog die "boslijn" en de rookwolk op krijgen.
Ze krijg je toch een idee over de hoogte waarop hij vloog.
2) De onderste foto werd gemaakt met een monopod. Op manueel zetten, focussen vanop op de grond, en dan met de zelfontspanner in de lucht houden.
Iedereen kijkt je raar aan maar het levert leuke plaatjes op vind ik.
Allen bedankt voor uw reacties!
Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm
Comment