Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Volkel Airshow 14/06/2013

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Volkel Airshow 14/06/2013

Boeing, Apache gevechtshelikopter tijdens een airpower demo met pyrotechnics

Nederlandse demo "bak"

Overzichtje.
    Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
    Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

Re: Volkel Airshow 14/06/2013

Onderste spreekt me beeldend het meeste aan. Vooral die fotograaf met zijn sigma objectief 300 mm

Comment

Ik vind het drie mooie representatieve beelden van wat er zoal op een luchtshow te zien valt.
      Het enige wat ik een beetje jammer vind (en weet niet of er hier gecropt werd) en wat mij nieuwsgierig maakt is wat zich op de grond afspeelt bij het beeld van de heli.
      Aan de hand van de derde foto vraag ik me af of u een laddertje er bij had (Heb dit trouwens met eigen ogen gezien destijds op Sanicole)

Groetjes
      Marc
      Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

mooi serietje
        en ik volg Brombeer kwa de opmerking over de heli-grond.
        3e foto: misschien fototoestel op statief en zo de lucht ingehouden (heb ik ook al eens gedaan )
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Ik volg bovenstaande ook.
          3 mooie foto's alleen had ik graag wat meer gezien bij de heli maar wel heel mooi scherp! Knap werk.
          http://www.yonaweb.be/passero
          Flickr Photostream

Comment

Die heli is erg knap gedaan. Mocht mooi zijn als je daar nog wat meer ruimte had.
            Groetjes,
            Dominic

Comment

1) De foto van de heli is inderdaad gecropt omdat er onder een vliegtuig van de static-line stond. Ik kon er net nog die "boslijn" en de rookwolk op krijgen.
              Ze krijg je toch een idee over de hoogte waarop hij vloog.

2) De onderste foto werd gemaakt met een monopod. Op manueel zetten, focussen vanop op de grond, en dan met de zelfontspanner in de lucht houden.
              Iedereen kijkt je raar aan maar het levert leuke plaatjes op vind ik.

Allen bedankt voor uw reacties!
              Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
              Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

Comment

Bedankt voor je uitleg.
                Denk dat ze niet raarder keken dan toen ik de fotografen op een openstaande ladder zag kruipen.

Groetjes
                Marc
                Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Working...
                X