Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
It was very fashionable in those days
Collapse
X
-
-
Re: It was very fashionable in those days
mooi,
maar 'k vind de uitsnede nogal ...raar
ofwel enkel het frontpaneel (of hoe heet da?)
ofwel de ganse voorkant met alle woorden en letters erop.
Da's mijn gedacht, maar ik veronderstel dat hierachter wel een bedoeling zit.
-
Ja is beetje ongelukkig. Zeer persoonlijk als de middelen er niet zijn om hem volledig te nemen zou ik gegaan zijn voor de lamp met nummer vooraan. Maar das persoonlijk.
Deze trams hebben een ziel!Running is a way of living..
Comment
-
Uit wat jaar stamt die?
Vind het een beetje krap in het kader zittenTouch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Je hebt nu wel het tramnummer op een heel mooi oud trammetje...maar het lijnnummer had niet misstaan...
Maar denk ook een beetje zoals Michel dat er meer kan achter steken...ben benieuwd.
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtmaar ik veronderstel dat hierachter wel een bedoeling zit.Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtMaar denk ook een beetje zoals Michel dat er meer kan achter steken...ben benieuwd.
Groetjes
Marc
Dan weet je ook wel met welke pietluttige opmerkingen over storende elementen etc... men dikwijls komt aandraven.
En als men dat dan tracht te vermijden zoekt men er weer wat anders achter. Tja, tien mensen en twaalf gedachten zeker.
Ik weet het niet meer, enfin weet ik het wel, maar ik zal in de toekomst verder fotograferen zoals ik het zie en ik het wil weergeven maar daar zal helaas niemand meer zijn zegje of commentaar over hoeven te hebben.Last edited by HEYLO; 21 juni 2013, 21:32.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Zoals eerder al gezegd Louis is "iets" zeggen of vragen met een klavier alleen niet steeds even simpel. Soms, en daar betrap ik mezelf regelmatig op, probeer je hetgeen je schrijft niet te laten uitmonden in een volboek en wordt het verkeerd begrepen wegens te kort...of komt het verkeerd over. In andere gevallen worden er zaken "gelezen" die er helemaal niet staan. Zal wel eigen zijn aan de mensen denk ik...
Ik denk dat zowel Michel als ik zelf op deze foto bedoelden dat er wel een reden zou kunnen geweest zijn waarom het bovenste bordje op de tram er maar gedeeltelijk op stond. Die reden kan van alles zijn. En daar niemand te oud word om te leren wordt er achter gevraagd. Er wordt niet speciaal gevraagd naar je schoenmaat of de inhoud van je portefeuille.
Alhoewel ik meen je redenering in bovenstaand te begrijpen had een simpel: "omdat er anders storende elementen in beeld komen..." volstaan. Maar wie zou ik zijn om te zeggen wat je wel of niet moet schrijven...
Ik ben hier inderdaad lang genoeg actief om te weten dat ik hier al werken van jou zien passeren heb waar ik een puntje kan aan zuigen.
Ik denk ook dat als je hier een foto plaatst je inderdaad de toeschouwers hun zegje of commentaar vraagt. Deze commentaar is dan nog altijd vrijblijvend en je doet er mee wat je past.
Ik zou het jammer vinden dat je daarom weg zou blijven. Maar...je bent groot, oud en wijs genoeg om dat voor je zelf uit te maken.
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtIk denk ook dat als je hier een foto plaatst je inderdaad de toeschouwers hun zegje of commentaar vraagt..
Ik lees hier veel meer dan ik plaats, maar het was me reeds opgevallen in de (bitse) reacties van Heylo de laatste tijd in andere topics, dat er waarschijnlijk iets aan het broeden was....... dan is het misschien wel beter voor hem te verdwijnen (zoals hij zelfs schrijft) tot zijn ei uitgebroed is.
Mvrgr.
Comment
-
wat heb ik nu weeral verkeerd gedaan?
Comment
-
Heylo ik vind je foto wel verrassend hoor. Eens een frontale waarom niet. Krap, ja maar dat geeft de kijker nu extra werk, om uit te maken wat je juist in beeld heb gebracht. Dus je houdt de aandacht vast.
Het enige wat ik zou doen is het rood plaatje wegnemen. Hij staat er toch niet helemaal op. En je bent geneigd om te willen lezen wat er allemaal wel opstond en je aandacht gaat naar het rood bord en niet meer naar je tram.
De rest zou ik houden zoals het is.
Comment
-
Comment