Door het gebruik van de beperkte scherptediepte op je hondje, mag je van mij in het scherpe gedeelte nog iets meer detaillering inbrengen en ietsie(niet veel!) contrast. Foto is een mooi portretje van schattige hondjes
Je hoeft van mij hiervoor geen update te plaatsen hoor.
Mooi!! Misschien kan je het uitgebrande wit op zijn rugje nog iets terugschroeven?
Ik zie niets uitgebrand op zijn rug Jill.
Niet veel detail op zijn rug komt van de gekozen DOF.
Ik vind die scherpte diepte hier juist zo sterk, met de scherpte op de juiste plaats
De oogjes kunnen nog iets opgelicht worden en dan is hij voor mij af.
Mooi standpunt ook.
mvg,
Eddy
Eddy en plaatwerker hebben alles opgelijst. Ik zou nog een vlekje wegwerken, in het groen, op 2cm van de bovenkant van zijn rechteroor.
Ik weet niet wat je Smikkel voorschotelt, maar hij kijkt er wel verlangend naar uit
Ik weet niet of ik het goed zie maar ik zou de kleurzweem groen toch even nakijken. Maar hier op de ipad heb ik de indruk dat zijn snor en baard nogal groenig uitziet.
Ik weet niet of ik het goed zie maar ik zou de kleurzweem groen toch even nakijken. Maar hier op de ipad heb ik de indruk dat zijn snor en baard nogal groenig uitziet.
Behoudens wat opgesomd werd...voor mij een knappe foto waarbij de dof heel mooi terugkeert in het gras
Wat ook al gezegd werd en waar ik vol achter sta...het was zeker geen slecht idee om te gaan liggen.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment