Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Crash
Collapse
X
-
-
Re: Crash
Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk berichtPatat op zijne .....Mooie actieshots !
Mvg.Mijn zoon is weer foetsie en ben weer op mezelf aangewezen
Bedankt voor je reactie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaszi Bekijk berichtIk laat de foto's elkaar wat overlappen en gom dan de lijnen weg. Wel geen scherpe randen maar zachte randen kiezen.
Nu ja ik weet niet goed hoe dat allemaal genoemd wordt.Denk zelf invloeien of samenvoegen.
Comment
-
-
Mooie actiefoto's, voor de verticale lijnen kan ik niet helpen.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Op het juiste moment op de juiste plaats
Zal er gelukkig niet te veel kasseibrand aan over houden...
Hetgeen Felix69 opnoemt (blending) zou een oplossing kunnen zijn...maar denk dat dit raar zou kunnen overkomen met het stootkussen...(Heb het niet geprobeerd)
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtOp het juiste moment op de juiste plaats
Zal er gelukkig niet te veel kasseibrand aan over houden...
Hetgeen Felix69 opnoemt (blending) zou een oplossing kunnen zijn...maar denk dat dit raar zou kunnen overkomen met het stootkussen...(Heb het niet geprobeerd)
Groetjes
MarcMisschien is het ook beter om het zo te laten. Ook dank voor het meedenken natuurlijk, erg gewaardeerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk berichtOok wreed accident
Als iemand weet hoe ik de verticale lijnen kan wegwerken in Gimp, dan hoor ik dat graag, want kan het nergens meer vinden
De gele stootkussens heb ik er bewust ingelaten, omdat ze ook wat verhouding hebben van klein naar groter.
Toffe actiefoto's.
Ik heb even gegoogled en deze link gevonden, http://members.home.nl/m.weisbeek/gi...nen/index.html
Je kan het misschien gebruiken.
Mvg,
LucLast edited by Luc001; 18 juni 2013, 21:35.
Comment
-
-
Mooie actie foto's goed in beeld gebracht,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jozef De Ryck Bekijk berichtMooie actie foto's goed in beeld gebracht,grts,Jozef
Oorspronkelijk geplaatst door Luc001 Bekijk berichtBeelder,
Toffe actiefoto's.
Ik heb even gegoogled en deze link gevonden, http://members.home.nl/m.weisbeek/gi...nen/index.html
Je kan het misschien gebruiken.
Mvg,
Luc
Comment
-
Daar een draadje gespannen over het parcours misschien?Wel grappig die gezichtsuitdrukking en de merde van klikpedalen hier ook wel mooi in de verf gezet
Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART
Comment
Comment