Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Verplaatsen op ouderwetse manier
Collapse
X
-
-
Re: Verplaatsen op ouderwetse manier
mooi van kleur.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Toch een mooie compo en kleuren, maar jammer van de scherpte die hier ontbreekt.
Ik dacht eerst aan wat onscherpte door de beweging van het treintje, maar dan zie ik dat de statische zaken in de foto ook wat scherper hadden gemogen.
Met de f10 kan het volgens mij ook niet te maken hebben, want daarmee had zowat alles scherp moeten zijn, ook al stelde je scherp op de eerste wagon.
Ik weet niet met welke body je werkt, maar als ik de gegevens even overzet naar mijn 60D, dan zou alles scherp moeten zijn vanaf 1,40 vanaf je camera tot oneindig (dit gerekend dat je focuspunt op de eerste wagon ligt, die ik op zo'n 8 meter (?) afstand schat).
Kan ook nog wat rechtzetten verdragen als ik naar het gebouwtje kijk.
Groetjes
Comment
-
-
Me too
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtvoor mij terhoogte van de eerste wagon. Volgens mij door de diafragma waarde is dat niet zo heel duidelijk te zien.
Ik kan mij vergissen, ben maar een beginnelingRunning is a way of living..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtToch een mooie compo en kleuren, maar jammer van de scherpte die hier ontbreekt.
Ik dacht eerst aan wat onscherpte door de beweging van het treintje, maar dan zie ik dat de statische zaken in de foto ook wat scherper hadden gemogen.
Met de f10 kan het volgens mij ook niet te maken hebben, want daarmee had zowat alles scherp moeten zijn, ook al stelde je scherp op de eerste wagon.
Ik weet niet met welke body je werkt, maar als ik de gegevens even overzet naar mijn 60D, dan zou alles scherp moeten zijn vanaf 1,40 vanaf je camera tot oneindig (dit gerekend dat je focuspunt op de eerste wagon ligt, die ik op zo'n 8 meter (?) afstand schat).
Groetjes
daar heb ik de 18-135 is van canon gebruikt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtToch een mooie compo en kleuren, maar jammer van de scherpte die hier ontbreekt.
Groetjes
Daar heb je nog gelijk in ook. Aan die foto is totaal niks gedaan. ik zal eens proberen met lr . Maar daar heb ik ook nog geen ervaring mee, maar daar is het oefenen toch voor he
Comment
Comment