Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Deze nijlgans staat er mooi op Sien...
Kan volgens mij nog iets (als je niet overdrijft) naverscherping gebruiken. En vraag me ook een beetje af of je links niet nog wat water op overschot hebt?
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Deze nijlgans staat er mooi op Sien...
Kan volgens mij nog iets (als je niet overdrijft) naverscherping gebruiken. En vraag me ook een beetje af of je links niet nog wat water op overschot hebt?
Groetjes
Marc
aanpassing naar aanleiding van uw tips! merci!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Inderdaad Sien begrijp niet goed waar die witte plek in de up plots vandaan komt.
Niets moeilijker dan met een klaviertje proberen uitleggen waar je heen wil
Om die reden Sien plaats ik hier een linkje zoals ik dacht dat het beter zou zijn. Tevens zijn uitgebrande en dichtgelopen stukjes wat bijgewerkt.
Als je de link weg wil...laat maar horen.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Ik kan hier niet goed volgen. Die witte vlek waarvan sprake zou er eerst niet geweest zijn, en dan wel.
De tweede foto is een totaal andere versie, waar zelfs de takken in het water gedeeltelijk weggecloond zijn.
Werden er hier soms versies geplaatst die achteraf terug verwijderd werden ?
De tweede plaats je best iets los van de eerste, nu plakt ie er zo tegenaan.
De tweede heeft een betere compo, maar nu heb je die lelijke schittering in het water.
Comment