Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Aan de compositie kun je nog wat werken, rechts wat weghalen of snijden. Het groen loopt door in je witte gedeeltes, paard, hekwerk en overhemden van pesonen. Zoiets(bij benadering) Als je de link weg wil, geef maar een gil Kijk ook even naar het kostuum van de man rechts hoe de realiteit van de kleur terug zichtbaar wordt
Het is weer eens iets anders dat we te zien krijgen en hiervoor compliment.
Beelder, je hebt gelijk . Het ziet er beter uit. Dat komt ervan als je foto's trekt in autostand Ben gelukkig die tijd nu voorbij , eerst in av en tv en nu ook langzaam begonnen in Raw en sinds gisteren een proefversie lightroom 5 gedownload(dus nog niet ervaring met foto's bewerken). En met jullie tips en reacties zullen(hopelijk) de foto's serieus verbeteren.
Ja, jammer dat ze elkaar niet aankeken, maar het zijn ook concurenten van elkaar hé.
Thks voor deze reacties al. zal er zeker van leren.
Beelder, je hebt gelijk . Het ziet er beter uit. Dat komt ervan als je foto's trekt in autostand Ben gelukkig die tijd nu voorbij , eerst in av en tv en nu ook langzaam begonnen in Raw en sinds gisteren een proefversie lightroom 5 gedownload(dus nog niet ervaring met foto's bewerken). En met jullie tips en reacties zullen(hopelijk) de foto's serieus verbeteren.
Ja, jammer dat ze elkaar niet aankeken, maar het zijn ook concurenten van elkaar hé.
Thks voor deze reacties al. zal er zeker van leren.
Graag gedaan, en gewoon veel oefenen en vooral in het begin even op aut. levels/niveaus klikken en zien wat er veranderd. Aut. kleuren wel mee oppassen want die kunnen wel eens afwijken op de middenbepaling.
Succes met je nieuwe download. Goed dat je raw gebruikt, je gaat veel opsteken hiervan.
ik begrijp je bedoeling, maar ik vind de foto een beetje heel druk.
aan de hand van Beelder's voorbeeld zou ik ook nog die 1 en halve persoon links eraf snijden.
ik begrijp je bedoeling, maar ik vind de foto een beetje heel druk.
aan de hand van Beelder's voorbeeld zou ik ook nog die 1 en halve persoon links eraf snijden.
+1 Denk ook dat er qua uitsneden nog kan verbeterd worden.
Ben me er ook van bewust dat er altijd wel iemand/iets in beeld loopt of staat op zulke evenementen.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment