Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie foto, maar helaas, er zit een bruinzweem overheen. Zou moeten kunnen worden opgemerkt zijn Ze hebben namelijk witte haren en het balletje wordt dan echt oranje Ook het vlekje links van de honden zou ik wegwerken. Ook je handtekening frontaal in het midden kijkt niet prettig
Mooie foto, maar helaas, er zit een bruinzweem overheen. Zou moeten kunnen worden opgemerkt zijn Ze hebben namelijk witte haren en het balletje wordt dan echt oranje Ook het vlekje links van de honden zou ik wegwerken. Ook je handtekening frontaal in het midden kijkt niet pretteg
Van die bruinzweem, daar is wel wat van aan, maar gezien TS grootste probleem met scherpstelling (zie vorige topics) is dit een hele vooruitgang.
We zijn hier tenslotte in beginnershoek, nietwaar.
Dank je voor de leuke reacties, en ja ik had problemen met de focus en het is me heel wat beter gelukt deze keer! Super blij natuurlijk. Bruinzweem vindt ik persoonlijk niet erg, als ik ze weghaal is de foto heel wat koeler en daar houd ik niet zo van. Heb graag warme foto's om naar te kijken (als je naar andere foto's van me kijkt valt je dat wel op) Is een persoonlijke 'touch' laten we zeggen. Trouwens leg een witte doek naast de honden en je gaat zien dat ze helemaal niet wit zien, maar gelig. De tandjes zijn ook bruin geel, maar dit hondje is bijna 12 dus die zijn euheum mooi verkleurd, ze is klaar om de superwhitening tandpasta's uit te proberen en te zien of ze echt werken.
Het vlekje ga ik weghalen, was me ook opgevallen en op andere foto's dan weer niet, denk dat het een stukje wegvliegend haar is dat nog niet in het bereik van de focus zit ;-)
Trouwens leg een witte doek naast de honden en je gaat zien dat ze helemaal niet wit zien, maar gelig. De tandjes zijn ook bruin geel, maar dit hondje is bijna 12 dus die zijn euheum mooi verkleurd, ze is klaar om de superwhitening tandpasta's uit te proberen en te zien of ze echt werken.
Als je voor een proefstuk/thema/opdracht een foto ter beoordeling aanbiedt dat zal men altijd op kleurzweem u corrigeren. Daarom is beginnershoek juist de ideale post voor personen die eventueel overwegen een opleiding te gaan volgen. Leer ermee omgaan, want niemand zegt dat uw foto slecht isZo hoort(bij benadering) uw kleur in de foto te zijn. Ga je uw foto afdrukken met kleurzweem krijg je een donkere foto, ook op canvas en zal een bedrijf altijd voordat zijn ga afdrukken correctie's uitvoeren Mijn bedoeling in beginnershoek is om zelf van andere meer deskundigen te kunnen leren en waar ikzelf wat kan bijdragen binnen mijn mogelijkheden aan de verbetering van foto's bij iemand Als je de link weg wil? Geef maar een gil Als ik iets niet weet, schrijf ik doorgaans ook niets, tenzij het een mooie foto naar mijn smaak is.
TS: Je foto is na correctie nog steeds warm van kleur
Met of zonder bruinzweem, dit zou een prachtige geweest zijn voor mij, die zelfs een stapje hoger mocht, maar nu verprutst die handtekening de hele foto.
Jammer maar helaas.
Groetjes
Comment