Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Als er mij iemand vlug kan uitleggen hoe ik dit best aanpak dan post ik later een update.
Ik weet wel hoe je schaduwen en zwart lichten en.... kan bewerken in lightroom maar dat is dan voor gans de foto.
Hoe ik enkel de ogen lichter kan maken....help
Met het "aanpassingspenseel" dat je terug vind onder het histogram naast het icoon van de verlooptintfilter.
Met dit penseel kun je lokaal: temperatuur/kleurtint/belichting/contrast/hooglichten/schaduwen/enz...enz...plaatselijk aanpassen
Het volstaat aan het muiswieltje te draaien om het penseel te vergroten/verkleinen.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Oorspronkelijk geplaatst door DannyenvitalBekijk bericht
damn, bedankt voor de leuke reacties...da's wel leuk
De moeite hé? Zo zie je maar, met een beetje aandacht hoe iets wordt als beeld. De eer komt jou toe want je moet dit natuurlijk ook wel willen zien en vooral kunnen zien
Comment