Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jonathan's ver weg van huis + update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Jonathan's ver weg van huis + update

1/320 sec
    F4,6
    17,2 mm (97mm)
    ISO 80

Nog eens eentje van aan het waterplasje van 130 ha bij val avond waar het krioelt van de meeuwen, ganzen, aalscholvers en nog meer dat van nattigheid houdt

UPDATE

Hou het maar op het droge.

Groetjes,

flecha
    Last edited by Flecha; 12 juni 2013, 20:54.
    Vrees niet dat je
    te traag vordert:
    vrees alleen de stilstand.

Re: Jonathan's ver weg van huis

Heel mooi als je de lelie's onderaan eraf haalt.
    In het vierkant gecropt met enkel de de zon, haar weerspiegeling en de eenden :
    fotosite

Comment

effe rechtzetten en tis goed.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Volg beide voorgangers, de lelies zijn mooi maar maken het beeld denk ik iets te druk voor een komende nacht

Comment

ik ga mee met Loeky
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Ik heb een update erbij gezet met mijn foutje en de foto (schuin) aan gepast op aanraden van de commentatoren. Dank u vriendelijk
            Vrees niet dat je
            te traag vordert:

Comment

Zo vind ik het dus duidelijk een sterker beeld
              fotosite

Comment

Ja, zo zie ik graag de nacht tegemoet. Maar.... wordt ie wel rustig ?

Comment

Dank u, maar ik vond het ook mooi hoe de zon nog weerkaatste op de waterlelie's maar ja die twee te samen was inderdaad te druk. Mischien opsplitsen in twee verschillend foto's.
                  Vrees niet dat je
                  te traag vordert:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                    Ja, zo zie ik graag de nacht tegemoet. Maar.... wordt ie wel rustig ?
                    Dat is te zien wat je er zelf van wil maken.
                    Vrees niet dat je
                    te traag vordert:

Comment

Ik vind de eerste versie beter dan de tweede om de eenvoudige reden dat de eerste naar onder toe wordt "afgesloten" door de lelies, het zijn trouwens geen lelies. (en laat die nu net heel scherp zijn...)
                      Bij de tweede foto heb ik het gevoel dat het water alle momenten op mijn tenen kan terechtkomen :-) en ik vind ze te 'gezocht' als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik vind bij de eerste ook de kleurverhoudingen tussen het 'oranje' en het donkere gedeelte meer in evenwicht.
                      Het kan ook aan het formaat liggen of ... uiteraard aan mij.

Ik vind het in alle geval een hele mooie en sfeervolle foto, de eerste dan uiteraard :-)
                      Canon EOS5D - 24-105mm f/4L IS USM - EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Speedlite 580EX II - Canon S2is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door u10 Bekijk bericht
                        Ik vind de eerste versie beter dan de tweede om de eenvoudige reden dat de eerste naar onder toe wordt "afgesloten" door de lelies, het zijn trouwens geen lelies. (en laat die nu net heel scherp zijn...)
                        Bij de tweede foto heb ik het gevoel dat het water alle momenten op mijn tenen kan terechtkomen :-) en ik vind ze te 'gezocht' als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik vind bij de eerste ook de kleurverhoudingen tussen het 'oranje' en het donkere gedeelte meer in evenwicht.
                        Het kan ook aan het formaat liggen of ... uiteraard aan mij.

Ik vind het in alle geval een hele mooie en sfeervolle foto, de eerste dan uiteraard :-)
                        Ik had ook dit in gedachte bij het nemen van deze foto. Die lelies die dotterbloemen zijn leunen schoon bij het kleuren spectrum aan, ROGGBIV, want het zijn toch allen aangrenzende kleuren. Het rode dat overgaat in het oranje enzoverder om te eindigen in het groene van de planten (bloemen) ook al is het grijsgroen maar het is toch groen. En dank aan allen voor de comments.
                        Vrees niet dat je
                        te traag vordert:

Comment

dat zijn geen dotterbloemen hoor
                          ik probeer...
                          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Correct, het zijn geen waterlelies, het zijn geen dotterbloemen, het is namelijk de watergentiaan als ik het goed voor heb ...
                            Canon EOS5D - 24-105mm f/4L IS USM - EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Speedlite 580EX II - Canon S2is

Comment

Working...
                            X