Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Het is toch niet "Balen van België"?
Het is niet gemakkelijk om hier een goede compositie te vinden. Volgens mij staat de "bal" te centraal en niet op een sterk punt. Dit is mijn opvatting, ik weet niet hoe de anderen dit vinden.
Dit is geen Belgenmop: wie wil er meehelpen het Atomium weg te retoucheren? De Belgische stad Mechelen organiseert de “Anno Expo” als viering van de vijftigste verjaardag van de Wereldtentoonstelling Expo 1958. Symbool van deze Expo is het Atomium, dus zou je denken dat dit gigantische ijzermolecuul centraal staat in de campagne. Maar nee: opgepast …
Bouk...ben nou even niet mee hoor. Het was toch jij die de link plaatste, naar aanleiding van een foto van pixxel waarbij een mod de VZW Atomium aangeschreven heeft. En waarbij die laatste dan lieten weten dat plaatsing hier op het forum kon en mocht...???
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Bouk...ben nou even niet mee hoor. Het was toch jij die de link plaatste, naar aanleiding van een foto van pixxel waarbij een mod de VZW Atomium aangeschreven heeft. En waarbij die laatste dan lieten weten dat plaatsing hier op het forum kon en mocht...???
Je kan ook nog even wachten
Conform de wetgeving lopen de gebruiksrechten op het beeld van het Atomium op natuurlijke wijze af op 1 januari 2076, op de zeventigste verjaardag van de dood van André Waterkeyn.
mvg,
Eddy
De eerste foto vind ik wel heel mooi; zeker omdat de blauwe luchten in Brussel zo zeldzaam zijn. Heb daar enkele jaren terug een werfbezoek gehad. Men plaatste toen op de geraamtes van de bollen nieuwe platen, daarom dat ze nu schitteren in de zon. Het atomium is wel een onderwerp om een symmetrische foto te maken, al zal het denk ik voornamelijk uit kikvorsperspectief zijn. Nog een meegever; voor de restauratie was er een restaurant in de bovenste bol, hopelijk terug in voege.
Comment