Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

loevestein wederom

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• loevestein wederom

hebben jullie nog enige tips om t spiegelbeeld duidelijker te krijgen? heb al wat geprobeerd in cs6 en verder dan dit (sie foto) krijg ik het niet mooier

helaas was ik mn statief beneden vergeten en helaas de foto dus niet goed scherp gekregen, sta te springen om weer te gaan zo leuk!

Iso 100
    F/5
    1 sec
    35mm
    Last edited by Musty; 10 juni 2013, 22:16.
    Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

Re: loevestein wederom

Zonder statief had de iso omhoog gekund. Had ook de sluitertijd en de scherpte ten goede gekomen. Compositie is rechts(eigenlijk in zijn geheel) te donker en de steen in de voorgrond voegt niets toe. Denk dat je inderdaad terug zal moeten.
    Lichter zou ik de spiegel niet maken dan dit
    Last edited by Beelder; 10 juni 2013, 23:04.

Comment

wat een straf

baal dr wel van dat het niet is geworden wat ik zo zag en mooi vond, ach volgende keer nog een poging!
      Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Musty Bekijk bericht
        wat een straf

baal dr wel van dat het niet is geworden wat ik zo zag en mooi vond, ach volgende keer nog een poging!
        Zware straf erbij, maak er ook eens van het Loevestein aan de buitenkant? Ben benieuwd

Comment

die heb ik wel maar niet echt tevreden over
          hadden een felle zon erop, maar je mag hm wel zien hoor

Comment

die heb ik wel maar niet echt tevreden over
            hadden een felle zon erop, maar je mag hm wel zien hoor
            Als je er niet tevreden over bent. Maak er dan maar eentje de volgende keer. Geen probleem, begrijp dit best

Comment

nah een van de redelijke

Comment

nou schiet mij lek waarom is die ene klein O.o

Comment

nou schiet mij lek waarom is die ene klein O.o
                  Die kleine mits wat perspectiefcorrectie niet slecht hoor. De grote ligt het kasteel wat teveel verborgen. Maar wat je al zei, ga eens alleen op je sloffen en neem rustig de tijd om zowel binnen als buiten in verschillende positie's te werken. Neem van een shot, enkele foto met verschillende instellingen, vooral binnen Kijk wat het oplevert. Als je het kasteel van buiten fotografeert, zet dan ook rustig de camera op statief en probeer te werken met live view, en draai/kantel de camera in verschillende standen tot je het juiste resultaat hebt bereikt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
                    Die kleine mits wat perspectiefcorrectie niet slecht hoor. De grote ligt het kasteel wat teveel verborgen. Maar wat je al zei, ga eens alleen op je sloffen en neem rustig de tijd om zowel binnen als buiten in verschillende positie's te werken. Neem van een shot, enkele foto met verschillende instellingen, vooral binnen Kijk wat het oplevert. Als je het kasteel van buiten fotografeert, zet dan ook rustig de camera op statief en probeer te werken met live view, en draai/kantel de camera in verschillende standen tot je het juiste resultaat hebt bereikt
                    ga ik zeker doen!

Comment

hmmmm, dat ziet er wel tof uit daar.
                      Zal ik zeker eens gaan bezoeken!
                      ik probeer...
                      mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

I like
                        Een foto van enkel het touw, de lantaarn en de stenen achtergrond zou prachtig zijn.
                        Met deze foto wordt dat te veel croppen zeker ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dannyenvital Bekijk bericht
                          I like
                          Een foto van enkel het touw, de lantaarn en de stenen achtergrond zou prachtig zijn.
                          Met deze foto wordt dat te veel croppen zeker ?
                          dat hb ik idd wel gedaan om te kijken of ik er nog iets van kon breien, ik schiet de foto's ook expres in de grootste formaat (niet raw)

Comment

Working...
                          X