Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paradijs voor kikkers.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Paradijs voor kikkers.

Zo leken we het toch te horen als we er langs wandelden!
    Bedankt voor het kijken

Last edited by hilde; 10 juni 2013, 18:32. Reden: resolutie aangepast

Re: Paradijs voor kikkers.

Zijn twee landschapjes waarbij je volgens mij toch al getracht hebt er een beetje lijn (lees compo) in te krijgen
    Vind ze op dit formaat moeilijk te beoordelen op scherpte...(oogskes hebben betere tijden gekend...) Je mag ze zeker voor liggend formaat gerust posten op 1024 pix langste zijde...Komt een goede foto altijd ten goede.
    De foto's presenteren mooier als je ze centreert op het forum. NoenkelMi geeft hier bijna dagelijks zo'n mooi tekeningetje mee hoe je dat kunt doen. (Onder andere HIER)
    Uiteraard zijn er nog andere verbeterpuntjes...maar beetje met een keer...Misschien zijn er nog wel mensen die tips hebben voor jou.

Groetjes
    Marc
    Last edited by Brombeer; 10 juni 2013, 12:27. Reden: Link toegevoegd
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Bedankt voor de uitleg, heb intussen NoenkelMi zijn tool gebruikt. Ik dacht dat ze maar 900 aan de langste kant mochten zijn...
      Gr,
      Hilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hilde Bekijk bericht
        ...Ik dacht dat ze maar 900 aan de langste kant mochten zijn...
        Werd recent gewijzigd.
        Persoonlijk, en dat hebben de mod's ook wel door leent een staand formaat zich niet zo voor 1024...omdat ie dan op de meeste schermen niet kan bekeken worden zonder scrollen.
        Trouwens...heb daar zelf geen ervaring mee...maar dacht dat de vermelding van BD-sizer kon uitgeschakeld worden

Groetjes
        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Bedankt... heb bd sizer nog maar net op de nieuwe pc geinstalleerd...vandaar
          Met m'n D800 heb ik me en andere pc moeten aanschaffen... bestanden werden me te groot voor de oude( allé toch al een jaar of 5 en in pc jaren geteld is dat bijna gepensioneerd

Comment

allé, 'k ben blij: das alweer heel veel werk gespaard

je foto's zijn zeker niet slecht,
            alhoewel ze een beetje 'bleekskes' zijn; ik zou iets meer contrast toevoegen.

Die logo van BDSizer kan je uitvinken, hoor
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
            X