Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ik mis hen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ik mis hen.

alvast bedankt voor het kijken

groetjes
    renske
    Last edited by bleuspics; 9 juni 2013, 21:43.

Re: ik mis hen.

Iets te aangrijpend voor mij en speelt op mijn emotie. Ga dus verder ook niets schrijven, behalve dat de tekst er aardig inhakt bij mij. Goede foto

Comment

Kan hier ook niet objectief reageren, doch ik wens je sterkte!
      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Spoedig herstel Renske.
        Tot binnenkort.
        mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
          Iets te aangrijpend voor mij en speelt op mijn emotie. Ga dus verder ook niets schrijven, behalve dat de tekst er aardig inhakt bij mij. Goede foto
          Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
          Kan hier ook niet objectief reageren, doch ik wens je sterkte!
          met veel bergip de tekst gegelaten.

groetjes
          renske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
            met veel bergip de tekst gegelaten.

groetjes
            renske
            Had echt niet gehoeven van mij hoor Renske Dat is nu eenmaal het leven. Uiteindelijk is het een mooie tekst en we moeten er mee leren leven.
            Veel respect hoor Ook zeker niet kwalijk bedoeld van mij, alleen moest even slikken, en we gaan weer over tot de orde van de dag. Niets mis mee om emotie te tonen en eventueel te schrijven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
              Had echt niet gehoeven van mij hoor Renske Dat is nu eenmaal het leven. Uiteindelijk is het een mooie tekst en we moeten er mee leren leven.
              Veel respect hoor Ook zeker niet kwalijk bedoeld van mij, alleen moest even slikken, en we gaan weer over tot de orde van de dag. Niets mis mee om emotie te tonen en eventueel te schrijven
              het is zoals je het zegt.
              ieder van ons draag zijn rugzak met stenen.
              af en toe moeten we er eentje kwijt.
              ieder van ons zoek zijn manier en zijn plaats om zijn steen te plaatsen.
              en ja de steen van een ander komt soms eens hard aan, wat zeker niet mijn bedoeling was.

maar genoeg over stenen (nier) stenen genoeg ;-)

Comment

Euh...Renske...tamelijk cryptisch met stukjes tekst die verdwijnen...
                Hoe dan ook, kan uit je laatste bericht afleiden dat het je niet zo goed gaat. Dus ook van hieruit zeker een spoedig herstel toegewenst.
                Ben er dan ook rotsvast van overtuigd dat alles weer in orde komt...(tenminste...voor zover ik het kan samenlijmen...)
                Denk dat zij jou even hard gaan missen...maar ook dat zal goed komen

Groetjes
                Marc
                Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

denk dat ik een heel belangrijk stuk mis van de intentie van dit beeld, door het ontbreken van die tekst.
                  maar het blijft een aandoenlijk plaatje.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Sterk plaatje en zou zoals de anderen het ook doen, je het beste toewensen.

Comment

ik begrijp het eigenlijk ook niet erg goed...
                      maar het is een mooie foto!
                      En veel sterkte!
                      ik probeer...
                      mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                        Euh...Renske...tamelijk cryptisch met stukjes tekst die verdwijnen...
                        Hoe dan ook, kan uit je laatste bericht afleiden dat het je niet zo goed gaat. Dus ook van hieruit zeker een spoedig herstel toegewenst.
                        Ben er dan ook rotsvast van overtuigd dat alles weer in orde komt...(tenminste...voor zover ik het kan samenlijmen...)
                        Denk dat zij jou even hard gaan missen...maar ook dat zal goed komen

Groetjes
                        Marc
                        ja het is idd wat cryptisch geworden komt er op neer dat ik in het zioeken huis ben, met nierstenen, de pijn en slapeloosheid is 1 maar het gemis van vrouw en dochter speeld me nog het meeste parten.

heb in Tussen tijd al wat kunnen slapen (na vier nachten) , en moet zeggen dat dit mij heeft deugt gedaan. ben in tussen ook van de pijn verlost.

iedereen dikke merci

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
                          ........ ben in tussen ook van de pijn verlost.
                          gelukkig maar.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

heel veel sterkte en beterschap en hoop dat je weer spoedig bij je gezin mag zijn!!
                            Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

Comment

Super Renske, je komt er wel bovenop! En met tranen in mijn ogen weet ik wat je bedoeld om je gezin te missen...
                              facebook
                              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Working...
                              X