Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zijn niet de gemakkelijkste foto's om in de juiste verhouding te fotograferen. Je kan het jezelf wat gemakkelijker maken door op statief te werken. Lager standpunt innemen en kantelen en draaien tot je het juiste perspectief hebt in live view. Nu moet ik heel eerlijk schrijven dat er niets rechtstaat op de foto Let op: je mag torens en en aanverwanten rustig symmetrisch fotograferen of in lijnperspectief.
NB: Ik mag toch aannemen dat 'Neje' als Nee is bedoeld
Danku voor de uitleg. Ik had beter me beter geïnformeerd voor ik naar daar vertrok kvond moeilijk om er een boeiende en goede foto van te trekken.
Ik weet het er staat niets recht op de foto, denk ook nie da ik da nog ga kunnen veranderen ..
Comment