Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Foto is weer niet zichtbaar hoor, staat achter een link.
Via die link meen ik te zien dat hij niet erg scherp is, maar door de link kan ik niet aan de exifs, dus is het in het ijle tasten wat de reden van de onscherpte kan zijn.
Nog een derde poging misschien . En je mag hem gerust in dit topic plaatsen hoor, je hoeft er geen ander voor te openen, liefst niet zelfs.
Groetjes
Bedoel je dat ik gewoon bbcode moet selecteren? Het is de eerste keer dat ik zo iets doet en heb gisteren die foto's op flickr gezet,dus nog geen ervaring met foto's delen
Bedoel je dat ik gewoon bbcode moet selecteren? Het is de eerste keer dat ik zo iets doet en heb gisteren die foto's op flickr gezet,dus nog geen ervaring met foto's delen
Grt
Jean-Pierre
Yep.
Als je die link volgt die jij had geplaatst. Dus naar de foto op flickr. Dan zie je rechts onder je foto een icon staan die een rechthoek met uitgaande pijltje bevat. Hier klik je op en dan opent er zich een pop-up. Hier kies je dan 'Grab the HTML/BBCode'. Dan BBCode aanduiden en kiezen voor het formaat van 1024px op de langste zijde. Dan gewoon op de code klikken, zodat alles is aangeduid, en dan simpel CTRL-C klikken, naar het openstaande bericht op het forum komen en CTRL-V klikken... en viola, na het opslaan van het bericht is je foto zichtbaar op het forum.
Is voor mij nog altijd de simpelste methode en de kwaliteit van Flickr is goed genoeg om je foto's hier te laten zien. Zeker na de aanpassingen die ze onlangs hebben gedaan.
Comment