Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Er is inderdaad nog ruimte rechts in het histogram David.
Als je de vogels als halve silhouetten wilde ben je zeker in je opzet geslaagd
Persoonlijk, als je de ruimte en mogelijkheid hebt en gezien ze naar links vliegen, zou ik ze wat uit het center halen en meer naar rechts brengen.
Hoe dan ook...in vogelfotografie opteert men om ze niet te fotograferen terwijl ze van je wegvliegen... (De zijkant voor ze je voorbij zijn...of op kop voor ze bij jou zijn.)
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Bedankt voor de tips! Welja ik moet eerlijk bekennen dat ik gewoon snel m'n lensdop afgehaald heb en erop los heb geschoten en dit was de beste eruit qua compo en silhouet van de ganzen. Dus ik had niets in gedachte, ik was aan het wadelen aan een natuurdomein en zag ze in de verte aankomen. Ik zal eens de compo trachten aan te passen zoals jullie aanraden.
Comment