Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gezocht

Sorry Beelder...had niet door dat je op zoek was naar determinatie.
    Volgens mij zijn het twee mussen...(Passerus domesticus....uit het vuistje dus schiet me niet dood als de wetenschappelijke naam enigzins afwijkt...)
    Heb er nou niet speciaal achter gezocht maar kan je het volgende meegeven: Een mus is hoofdzakelijk een zaadeter (stomp bekje typeert dat het voedsel hoofdzakelijk zaad is) maar zal een malse biefstuk niet laten liggen. Alhoewel ik een beetje twijfel of je deze zomaar kunt beschuldigen dat ze al je libellen opeten
    Vogeltjes die hoofdzakelijk insecten eten (kijk maar naar m'n rietzanger) hebben een spitse bek.

Groetjes
    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Mooi gezien en vastgelegd!
      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
        Mooi gezien en vastgelegd!
        Bedankt.
        Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
        Sorry Beelder...had niet door dat je op zoek was naar determinatie.
        Volgens mij zijn het twee mussen...(Passerus domesticus....uit het vuistje dus schiet me niet dood als de wetenschappelijke naam enigzins afwijkt...)
        Heb er nou niet speciaal achter gezocht maar kan je het volgende meegeven: Een mus is hoofdzakelijk een zaadeter (stomp bekje typeert dat het voedsel hoofdzakelijk zaad is) maar zal een malse biefstuk niet laten liggen. Alhoewel ik een beetje twijfel of je deze zomaar kunt beschuldigen dat ze al je libellen opeten
        Vogeltjes die hoofdzakelijk insecten eten (kijk maar naar m'n rietzanger) hebben een spitse bek.

Groetjes
        Marc
        Geeft niet Marc, plaatwerker had al verduidelijkt dat ze dat alleen doen als ze jongen hebben. En dat zal de reden zijn dat ze de libellen vangen Bedankt voor de uitleg

Comment

Working...
        X