Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Knap werk maar dat ben ik al gewoon van je Marc. Alles is af. Maar gaat de zon bij jullie vroeger onder? Ik moet wachten tot 21.45u voor hij in zee verdwijnt en het was koud op het strand deze avond en mist in de verte dus geen mooie ondergang deze avond.
Knappe sfeer en compo.
Wel nog een streepje vuil, links van de bovenste wiek, wegpoetsen.
mvg,
Eddy
Heb regelmatig eens dergelijke "ufo" in de hemel. Staat ook op origineel en vraag me niet vanwaar het komt...Waarschijnlijk stofje op negatief
Terechte opmerking: up geplaatst.
Knap werk maar dat ben ik al gewoon van je Marc. Alles is af. Maar gaat de zon bij jullie vroeger onder? Ik moet wachten tot 21.45u voor hij in zee verdwijnt en het was koud op het strand deze avond en mist in de verte dus geen mooie ondergang deze avond.
Euh...Daniel...begrijp je uitleg niet zo goed...
Deze foto werd vorige week genomen, tijdens mijn rondreis in Noord Nederland ergens tussen Burdaard en Dokkum (vraag van Jessey) op 28-05-2013 om 21.37 uur.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment