Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor mij staat deze foto keurig recht.
Het verdwijnpunt zit iets links van het midden en dat vind ik wel prettig.
Mooie foto waarbij ik ook dit keer opteer voor een beetje 'lighten shadows'
voor wat meer doortekening in het donkere.
Ook ik zit een beetje te twijfelen of er iets meer doortekening in kan, maar persoonlijk zou ik het zo laten omdat ik vermoed( ) dat je schaduwinval 'misschien' ondergesneeuwd raakt.
Prachtig van compositie en wat een mooi natuurlijk kleurverloop. Ik ben er waarschijnlijk nog nooit geweest, tenzij dit Scheveningen is maar dit is een fraai standpunt.
zeker een mooie foto en ik zie voldoende door tekening. Maar het kan geen kwaad om zelf dingen uit te proberen.
Ik denk als je de schaduw 20% oplicht dan wordt hij nog mooier.
Prachtplaat Eddy. Knap vanuit de bovenhoeken !
Achteraf was het misschien beter geweest om stapje naar voren te doen, i.v.m. de afvoerpijp.
Groeten,
Johan
Comment