Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

schakels

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• schakels

Ik moest iets bedenken in t thema vies/vuil in de breedste zin, op t laatste nippertje zag ik manliefs fietsketting, en die is.... smerig

F/5.3
    ISO 800
    1/60 sec
    42 mm

alleen gecropped op de camera zelf en ogezet naar zwart wit
    Last edited by Musty; 4 juni 2013, 21:27.
    Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

Re: schakels

Je thema goed gebruikt. Misschien had het beter geweest om een ander perspectief(standpunt) te kiezen waarbij je de ketting een diagonaal verloop meegeeft in je foto. Je kunt dan ook leuker werken met je scherptediepte op schakels m.i.
    Het is maar een idee hoor

Comment

tis wat het is en ik vind het mooi.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Opdracht geslaagd
        Je beseft pas hoe vies/vuil ze is als ze er af loopt en je ze er terug moet opleggen

Groetjes
        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Goed vastgelegd. Zo vuil dat het niet om aan te zien is......maar wel goed voor de foto.
          Groetjes

Comment

goeie foto,
            Misschien Beelder's voorstel eens proberen?
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

ik ga idd van de week er even voor zitten wat beelder tipte, ik kan net weer wat typen afgelopen week niets kunnen doen door gewrichtsontstekingen in r.hand
              Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

Comment

Working...
              X